Viser resultater 1 til 4 av 4
    Evil_Ash
    Guest

Standard Tekst med bra oppløsning?

Hei folkens. Jeg har alltid lurt på om det finnes et program der man kan lage kule intro tekst sekvenser med bra oppløsning? Jeg bruker for tiden Titledeko som følger med Premiere, men det er ikke særlig bra program. Er hypp på en måte "zoome" igjennom selve teksten. Er det noen som har noen tips på dette området? Trenger kul tittel sekvens!

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Tekst med bra oppløsning?

Forstår ikke. Alle fontene er vektorbasert, dvs de kan forstørres så mye du vil uten å bli pixlete...

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Du kan vel gjere det i Premiere (om eg forstår kva du vil rett):

1. Lag tittelen du vil ha i ein font som er mykje større enn slik du eigentleg vil ha den.

2. Bruk Motion-filteret. Keyframe storleiken (scale), slik at teksten ved den fyrste keyframen er so stor du vil den skal vere, og so stor at den ikkje synest ved den siste keyframen.

Grunnen til at du må lage teksten mykje i utgangspunktet (i Titleren), er at ein i motion-filteret ikkje kan skalere opp til meir enn 600%, og dette er ikkje alltid nok til å få teksten til forsvinne. Den eine gongen eg gjorde dette (I PPro 1.0) gjorde eg det tungvint, ved at eg plasserte tittelen i ein ny sekvens, og keyframe'a storleiken både på sjølve tittelen og på sekvensen. Eit lettare alternativ til det er å legge til Transform-filteret.

Om du ynskjer eit anna alternativ enn Premiere, so har ein no alltids After Effects. Finst sikkert andre og, men det er det eg kjem på no.

Evil_Ash
    Guest

Allright. Takk for tips :wink:

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •