Sånn Star Trek-type teleportering du meiner? I so fall, sjå denne.
Skal lage noe når jeg kommer fram etter å ha teleporter litt røyk eller noe, så jeg lurte på om noen vet åssen man gjør det i adobe premiere?
ilmmaking fucking rocks!
Sånn Star Trek-type teleportering du meiner? I so fall, sjå denne.
Star-Trek-type-teleporter har en som template i Apple Motion, så hvis du trenger det kan jeg sikkert sende det til deg...
ja gjerne. tusen takk!
ilmmaking fucking rocks!
http://videocopilot.net/seriousfx.html
villig til å betale?
Denne pakken er toppers,, ifølge bildene du ser.. En skikkelig teleporterings effekt i pakken![]()
Nå må dere huske på at teleportering er selvmord. Hvis du går inn i en teleportør så dør du; du brytes ned i små partikler og sendes til et annet sted hvor du blir bygget opp igjen eksakt lik. For alle andre vil det virke som om teleporteringen var vellykket fordi personen er slik du husket ham. Men personen som dro vil aldri oppleve mer, han er oppløst. Personen som blir bygd opp igjen dog, vil også tro at det var en vellykket teleportering fordi han husker det samme som personen som døde for å lage ham, og tror sammen med alle andre at han er denne personen. Personlig kommer jeg aldri til å sette meg inn i en slik når de eventuelt kommer på markedet, selv om det er mange der ute som sikkert synes det er en framifrå måte å reise på. Men reisesyke er ingenting målt opp imot selvmord.
visuelle effekters beste venn er et clean shot av stedet du teletransporterer til og fra... hvis du bruker ae, bruk et cleant shot og bare mask ut personen som skal bli transportert.. bruk noen av de innebygde pluginsa, eller gjerne particle illusion til å lage en transporter effect..det er ganske lett.. bare vær litt kreativ :wink:
Bokmerker