Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 11
    Ensign
    Medlem siden
    Oct 2005
    Svar
    24

Standard Timelapse og blod effekt.

Heisann. Lurer på om noen av dere har kjennskap til om det er mulig å lage timelapse i premiere pro? Hvis ikke, hvilket program anbefaler dere? Undres okså om det er mulig å legge på blodeffekter etter man har filmet? Tenker på blod som spruter når noen blir skutt og blod som renner på klærne.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Timelapse er hovudsakleg ein kameraeffekt, vil eg seie, då det går ut på å filme den same situasjonen over lengre tid, for å vise endringane. Det er ein del DV-kamera som kan filme ei form for timelapse (t.d. filme eit halvt sekund kvart minutt), men ein må ikkje ha det for å få til ein timelapse effekt.

Ein kan setje kamera på stativ og filme ein full kassett (1t); leggje inn heile greia på PCen, og setje opp farten (i PPro) med fleire tusen prosent.

Eit alternativ til den framgangsmåten, er å bruke eit program som heiter Scenalyzer. Det har noko som heiter "time-lapse capture", der du kan seie at programmet skal capture kvar t.d. 10 frame. (du kan setje eit kva som helst tal) Fordelen med det, er at ein bruker mindre diskplass, då ein berre legg innpå ein tidel (om ein vel kvar 10. frame) av tapen.

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Jeg gjør faktisk det som incanus beskriver først der akkurat nå... For å teste funksjonen. Kameraet står på verandaen og tar opp 1 sekund i minuttet... Når jeg kjører det i 2500% hastighet vil det ikke lenger være hakkete og vil se naturlig "fortfilm" ut... Denne metoden er veldig plassbesparende dersom en skal ha naturlig fortfilm over f.eks. en hel dag... Men desverre er det ganske tåkete ute så jeg vet ikke om resultatet blir så bra...

EDIT: Rettet opp skrivefeil...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Cadet 2
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Klepp, Norway
    Svar
    4

jeg selv har lært å lage blod av Miniman men klarer det ikke så godt selv Du lager først et bilde med svart bakgrunn og så en blodklatt, drar rundt på den med den der "hånda", blurer den kanskje litt og lagrer den. Ta den inn i filmprogrammet og fjern den svarte bakgrunnen med en keyer. Velg en størrelse på blodklatten og sett den i posisjon. Bruk keyframes og dra den større og mindre, og ikke gløm blur. (Jeg bruker gaussian blur) Håper det var til hjelp :idea:
    --www.fuzsy.sites.cc---
    -fuzsy000@hotmail.com-

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Kom på ein annan framgangsmåte (for timelapse), som eliminerer det problemet HenrikSolberg snakkar om, med dårleg kvalitet pga. ekstrem fortfilm.

Om ein har eit vanleg digital kamera (stillbilete) kopla til ein (bærbar) PC, med programvare som gjer at ein kan ta bilete frå PCen, og stille inn slik at det automatisk tek eit bilete t.d. kvart sekund. Desse bileta kan importerast inn i PPro som eit klipp (for korleis ein gjer det: søk etter "numbered stills" i PPro-hjelp). Har ikkje prøvd dette sjølv, men har høyrd om andre som har gjort det.

Sjå t.d. denne tutorialen som viser eit døme på korleis ein gjer dette.

Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Har da aldri sagt at kvaliteten blir dårlig?

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Når eg les innlegget ditt igjen, so trur eg at eg feiltolka den siste setningen din:
    Sitat Opprinnelig postet av HenrikSolberg
    Men desverre er det ganske tåkete ut så jeg vet ikke om resultatet blir så bra...
    Tolka det som "...ser ganske tåkete ut...", i staden for "...er ganske tåkete ute...".

Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Skrivefeil gjør visst underverker... ops: Beklager

Kan jo vise dere resultatet, så skjønner dere hva jeg mener med tåkete...

Test av intervall-funksjon

Her har kameraet stått til å ta opp 1 sekund hvert minutt fra klokken 11.30 til 17.15. Deretter har jeg importert det i Final Cut Pro og sjekket at det er akkurat 25 bilder (1 sekund) som har blitt tatt opp hvert minutt (ser lysforandringene). Deretter speeda jeg opp til 2500% hastighet for å få en jevn bevegelse (siden vi har 25 fps)... Resultatet ble jo ikke veldig bra, grunnet tåka!

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Hehe, feilen låg nok like mykje hjå meg. Resultatet ditt vart vel kanskje litt kjedeleg ja, hadde vorte betre om tåka hadde letta undervegs.

Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Jepp! Skal prøve igjen til helga hvis det er bedre vær da...

[/url]

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •