Du kan lage 2 stk og fade mellom dem, selve fadinga og andre effekter kan styres med keyframes. Ellers ville jeg tro AE var bedre på slikt. Sjekket om det er bedre støtte for å importe Photoshop bilder?
Er det mulig å linke titler i Premiere opp til keyframes? Hvis jeg feks vil forandre størrelsen på skyggen eller fargen på teksten i løpet av tiden teksten er framme? Eller er det en annen måte å gjøre det på?
Du kan lage 2 stk og fade mellom dem, selve fadinga og andre effekter kan styres med keyframes. Ellers ville jeg tro AE var bedre på slikt. Sjekket om det er bedre støtte for å importe Photoshop bilder?
Bruk After Effects vis du skal animere Skygge opplegg saker!
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Jeg vet jeg kan lage to å fade mellom, men det funker ikke på det jeg skal gjøre nå. Ser ut til at jeg må anskaffe After Effects.
Flere spørsmål angående disse jævla titlene... Må innrømme at Premiere suger i forhold til FinalCut på dette området.
Jeg sitter i ro og mak og lager titler til den nyeste filmen min, og plutselig, når jeg skal lage en ny tekst i Title Designeren, så forsvinner den hvis jeg prøver å flytte på teksten jeg har skrevet. Hva i alle faen er det som skjer!? Det hjalp ikke å restarte Premiere...
Bokmerker