Viser resultater 1 til 4 av 4
    Cadet 4
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    16

Standard Trenger hjelp til bakgrunn

Hei, jeg har ikke lært meg photoshop enda, så jeg vet ikke hvordan jeg bruker det, men uansett, de som kan det, kunne de vært så snill å lagd en enkel bakgrunn som jeg kunne hatt bak meg i et "nyhetsstudio"
    Det jeg har gjort er at jeg har hengt opp en greenscreen, og plassert et skrivebord og en stol foran. Så trenger jeg noe å legge på bak meg, slik som er på nyhetene. Er det noen som kunne tenkt seg å lagd en slik gratis?
    Takker for svar, mvh. Andreas Remøy.

Cadet 4
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    16

Hei, jeg har ikke lært meg photoshop enda, så jeg vet ikke hvordan jeg bruker det, men uansett, de som kan det, kunne de vært så snill å lagd en enkel bakgrunn som jeg kunne hatt bak meg i et "nyhetsstudio"
    Det jeg har gjort er at jeg har hengt opp en greenscreen, og plassert et skrivebord og en stol foran. Så trenger jeg noe å legge på bak meg, slik som er på nyhetene. Er det noen som kunne tenkt seg å lagd en slik gratis?
    Takker for svar, mvh. Andreas Remøy.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Randaberg ( Stavanger )
    Svar
    242

Jeg vet ikke hvor mye du skal legge filmen ut på internett o.l.. men jeg fant noen 3D bilder av ett studio en gang for lenge siden på google..
    Direktelink : http://www.btmteam.net/images/portfolio/architecture/
    lltid tilgjengelig på www.steffenmedia.no =D

Cadet 4
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    16

Var ikke akkurat det jeg var på jakt etter. Er mer på jakt etter en bakgrunn, ikke et studio. Noen som skjønner?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •