Ser virkelig bra ut - er det en film som skal legges ut på nett eller bare for niss?
Håper at dere kommer inn![]()
sitter å redigerer på filmen som jeg og ustabil-andreas skal levere til NISS. (begge to kom igjennom første inntak)
Vi gikk ut i skogen og filmen, lekte litt med XL1s kameraet og når vi kom tilbake så vi jo at hvitbalansen og alt har vært helt feil, så da må man jo fikse farger, og fargene ble rett og slett geniale, se her =)
legger ut filmen når den er ferdig.
![]()
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Ser virkelig bra ut - er det en film som skal legges ut på nett eller bare for niss?
Håper at dere kommer inn![]()
Var det fargene til høyre eller til venstre som var geniale?
legger den ut her i løpet av kvelden, mangler bare å filme avsluttningen. =)
Det var en genial farge...likte den
man who casts no shadow has no soul.
Jeg må nesten se filmen og sammenhengen før jeg sier hva jeg synes... Men fargekorrigeringen så veldig grønn ut og alt for kraftig kontrastjustert... Men må som sagt se filmen først!
Alt som er gjort er gjort med vilje, det er vanskelig for dere å se hvordan klippene egentlig utspiller seg når dere bare ser bilder. er ferdig med filmen om et par timer. så får dere se =P
Gleder meg..rekker du å legge det ut iløpet av kvelden??
man who casts no shadow has no soul.
For å få ting til å se grønt ut, legger en ikke til grønn. Du bør heller gi skyggen en gul/grønn farge. I tillegg ville jeg gitt lysspunktene i bildet en rød tonen.
EDIT: Slik:
Og slik:
Siste ble dobbelfargekorrigert. Jeg måtte først fjerne fargen du hadde gitt og så lagt på nye. Litt vanskeligere. Nå har jeg heller ikke kjørt bildene 100% naturalistiske, men når alt i bildet ser helt grønt ut, ser det bedre slik ut.
Knall grønt gir dessuten et oppkast/urin-preg. Det legges til for å skape en ukomfertabel stemning. Matrix, Fight Club.
Regardless, ser frem til filmen din Ustabil-Kim.![]()
Bokmerker