Var noe med at du må passe på at det klippet du skal ha fort og de andre klippa i filmen ikke kan henge sammen når du gjør det, tror jeg det var
Altså at klippet må stå alene, så skal det gå
Lykke til![]()
når jeg skal ha fort film, altså fortere enn når man holder inne CTRL og drar d ned, så tar jeg opp rate. men da går hele filmen fort.. hvordan skal jeg gjøre d slik at d bare kommer på d ene klippet???
takk for svar så fort som mulig :lol:
Var noe med at du må passe på at det klippet du skal ha fort og de andre klippa i filmen ikke kan henge sammen når du gjør det, tror jeg det var
Altså at klippet må stå alene, så skal det gå
Lykke til![]()
hakka Production!
d funket ikke.. :? kan være jeg misforstod, men noen som vet om dette er d rette?
hmm. d funker ikke. altså ta opp RATE. slik at den avspillings streken går fortere over klipper. eller er d en annen måte å få d fortere.?
Høgreklikk på klippet - properites og finn sample/undersample rate. Er for lat til å finna ut om det faktisk fungerer. Ellers kan du berre rendra ut klippet i ukomprimert .avi, taka det inn i gjen og gjera det same. Du kan og høgreklikka på klippet og velga insert velocity envelope.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Ta klippet ditt og legg til i timelinen
Gå til Insert >> video envelope >> Event velocity. Så drar du streken til det tempoet du vil ha.
ww.KillerApeProductions.com
Opprinnelig postet av SimenLie
d stemte.! tusen takk for hjelpen!!..
Bokmerker