Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 17
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    230

Standard Økonomisk støtte til kjøp av kamera.

Hvordan i alle dager er det meningen at folk skal få råd til gode kameraer og annet utstyr uten å søke om penger fra noe sted?
    Vet noen om steder man kan søke om penger til dette så svar på denne tråden a...
    ww.blender3d.no

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Søk hos kommunen din.

Mulig det går på www.frifond.no, men ville ikke satset på det. Vet ikke om de gir ut penger til kamera osv.
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    277

Standard Re: Økonomisk støtte til kjøp av kamera.

Sitat Opprinnelig postet av Polarbear
    Hvordan i alle dager er det meningen at folk skal få råd til gode kameraer og annet utstyr uten å søke om penger fra noe sted?
    Vet noen om steder man kan søke om penger til dette så svar på denne tråden a...
    Nå er det vel ingen menneskerettighet å ha et godt kamera :wink: , så enten må du jobbe og tjene penger til det eller så må du ta til takke med et billigere kamere. Et alternativ er jo å leie kamera til hver produksjon.
    Hva slags kamera/prisklasse er det du tenker deg?
    hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    230

tengte på et halvproft i førsteomgang
    ww.blender3d.no

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    219

Sitat Opprinnelig postet av Remi
    Søk hos kommunen din.
    Hva må man egentlig legge frem for kommunen hvis man skal få støtte fra de, og hvor mye bør man søke om? Hehe, har noen en bra mal for et "søknadsbrev"?

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Sitat Opprinnelig postet av Polarbear
    tengte på et halvproft i førsteomgang
    Vil bare si, lykke til .

Aleksef: Jeg tror ikke det finnes noen spessiel fasit på hvordan du søker. Ambefaler at du stikker ned å hører med kulturavdelingen på kommunen din.
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    219

Aleksef: Jeg tror ikke det finnes noen spessiel fasit på hvordan du søker. Ambefaler at du stikker ned å hører med kulturavdelingen på kommunen din.
    Okei... Men det kan være fint å ha en mal (i tilfelle vi må søke via brev/epost) som er godt formulert, noe jeg ikke er så flink til Men takk likevel.

Noen her som har søkt kommunen og kan fortelle meg hvordan de gjorde det? Bor i Bergen.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Sitat Opprinnelig postet av alekstef
    Okei... Men det kan være fint å ha en mal (i tilfelle vi må søke via brev/epost) som er godt formulert, noe jeg ikke er så flink til Men takk likevel.

Noen her som har søkt kommunen og kan fortelle meg hvordan de gjorde det? Bor i Bergen.
    Jeg sendte brev til fagforeningen i kommunen min, hvor jeg søkte om penger. Hvis du legger meg til på msn kan jeg sende deg søknaden jeg skrev. Kanskje den kan komme til nytte for deg.

stiansve@hotmail.com
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Førde
    Svar
    61

med tanke på mal for korleis du skal skrive søknaden så sjå i norsk boka di (skal vere ein i førsteklasse boka på VGS om eg ikkje hugsa feil, evt andre bøke). Skriv det heilt sikkert på samme måte som du skrive søknad for støtte til bedriftsetablering eller jobbsøknad. Og legg eit budsjett for innkjøp av kameraet med som eit vedlegg
    Ich bin... was? ....... Ich habe keine anung

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    San Francisco, California
    Svar
    164

neeeei, du kan for eksempel gjøre som alle oss andre; JOBBE! overtid og helger=)

Jeg skjønner ikke hensikten med at sånne fond skal gi penger så folk kan kjøpe seg kamera. Det gir jo ingen garantier om at du skal lage noe med det. De bør heller gi penger til kortfilmer og slikt hvor det foreligger manus og planer om å filme..
    quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
    -Hunter S. Thompson

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •