Søk hos kommunen din.
Mulig det går på www.frifond.no, men ville ikke satset på det. Vet ikke om de gir ut penger til kamera osv.
Hvordan i alle dager er det meningen at folk skal få råd til gode kameraer og annet utstyr uten å søke om penger fra noe sted?
Vet noen om steder man kan søke om penger til dette så svar på denne tråden a...
ww.blender3d.no
Søk hos kommunen din.
Mulig det går på www.frifond.no, men ville ikke satset på det. Vet ikke om de gir ut penger til kamera osv.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Nå er det vel ingen menneskerettighet å ha et godt kamera :wink: , så enten må du jobbe og tjene penger til det eller så må du ta til takke med et billigere kamere. Et alternativ er jo å leie kamera til hver produksjon.Opprinnelig postet av Polarbear
Hva slags kamera/prisklasse er det du tenker deg?
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
tengte på et halvproft i førsteomgang
ww.blender3d.no
Hva må man egentlig legge frem for kommunen hvis man skal få støtte fra de, og hvor mye bør man søke om? Hehe, har noen en bra mal for et "søknadsbrev"?Opprinnelig postet av Remi
Vil bare si, lykke tilOpprinnelig postet av Polarbear
.
Aleksef: Jeg tror ikke det finnes noen spessiel fasit på hvordan du søker. Ambefaler at du stikker ned å hører med kulturavdelingen på kommunen din.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Okei... Men det kan være fint å ha en mal (i tilfelle vi må søke via brev/epost) som er godt formulert, noe jeg ikke er så flink tilAleksef: Jeg tror ikke det finnes noen spessiel fasit på hvordan du søker. Ambefaler at du stikker ned å hører med kulturavdelingen på kommunen din.Men takk likevel.
Noen her som har søkt kommunen og kan fortelle meg hvordan de gjorde det? Bor i Bergen.
Jeg sendte brev til fagforeningen i kommunen min, hvor jeg søkte om penger. Hvis du legger meg til på msn kan jeg sende deg søknaden jeg skrev. Kanskje den kan komme til nytte for deg.Opprinnelig postet av alekstef
stiansve@hotmail.com
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
med tanke på mal for korleis du skal skrive søknaden så sjå i norsk boka di (skal vere ein i førsteklasse boka på VGS om eg ikkje hugsa feil, evt andre bøke). Skriv det heilt sikkert på samme måte som du skrive søknad for støtte til bedriftsetablering eller jobbsøknad. Og legg eit budsjett for innkjøp av kameraet med som eit vedlegg![]()
Ich bin... was? ....... Ich habe keine anung
neeeei, du kan for eksempel gjøre som alle oss andre; JOBBE! overtid og helger=)
Jeg skjønner ikke hensikten med at sånne fond skal gi penger så folk kan kjøpe seg kamera. Det gir jo ingen garantier om at du skal lage noe med det. De bør heller gi penger til kortfilmer og slikt hvor det foreligger manus og planer om å filme..
quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
-Hunter S. Thompson
Bokmerker