-
Ønsker arbeid - DVD-authoring, klipp etc.
Tjo og hopp!
Ble nylig informert om at alle planer i sommer er kansellert av ulike årsaker, så da sitter jeg plutselig uten å ha en millimeter å gjøre.
Har lyst til å gjøre noe med all tiden frem mot slutten av juli - og gjerne noe jeg liker å drive med.
Har klipt i Final Cut siden 4.5 HD, så jeg kjenner programmet nok til å kunne sette meg ned ved noens workstation og starte fra scratch eller fortsette i påbegynt klippejobb - evt. har jeg egen maskin med Final Cut Studio 2.
Utenom DVD-authoring og klipp, kan jeg gjerne delta å gjøre produktet noen hakk bedre med fargekorrigering i Apple Color og compositing i Adobe After Effects.
Har også erfaring med OB-buss og flerkamera, både som fotograf og med rigg.
For å oppsummere helt enkelt:
- Klipp
- Fargekorrigering
- Compositing
- DVD-athuroing
- Flerkamerafotograf
Jobber i PAL så vel som HD og HDV.
Videoklipp | CV
Ta kontakt! 
post @ olahaldor . net
-
-
Hei, om det er i juni/juli eller ei - alltid interessant å høre fra potensielle kunder. 
Det med pris tar jeg pr. privat melding - det er slike ting som er veldig sårbart og litt yrkeshemmelighet - og kan på mange virke litt avskrekkende ved første øyekast uten noe mer innblikk i hva som ligger bak prisen.
EDIT: tar det her så vel som på PM - glemte å nevne i PMen at jeg kan levere til web også. Hovedsaklig til MPEG1, MPEG4 og QuickTime, men WMV under tvil.
-
Cadet 3
Ok. Kontakter deg på mail.
-
Bare melder i fra om at jeg ennå er ledig i juni/juli.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker