Viser resultater 1 til 5 av 5
    Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,313

Standard Ønsker arbeid - DVD-authoring, klipp etc.

Tjo og hopp!

Ble nylig informert om at alle planer i sommer er kansellert av ulike årsaker, så da sitter jeg plutselig uten å ha en millimeter å gjøre.

Har lyst til å gjøre noe med all tiden frem mot slutten av juli - og gjerne noe jeg liker å drive med.

Har klipt i Final Cut siden 4.5 HD, så jeg kjenner programmet nok til å kunne sette meg ned ved noens workstation og starte fra scratch eller fortsette i påbegynt klippejobb - evt. har jeg egen maskin med Final Cut Studio 2.

Utenom DVD-authoring og klipp, kan jeg gjerne delta å gjøre produktet noen hakk bedre med fargekorrigering i Apple Color og compositing i Adobe After Effects.

Har også erfaring med OB-buss og flerkamera, både som fotograf og med rigg.

For å oppsummere helt enkelt:

- Klipp
    - Fargekorrigering
    - Compositing
    - DVD-athuroing
    - Flerkamerafotograf

Jobber i PAL så vel som HD og HDV.

Videoklipp | CV

Ta kontakt!
    post @ olahaldor . net

Cadet 3
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    6

Hei Ola Haldor.
    Hvor mye tar du betalt? Jeg antar du har en timespris?

Årsaken til at jeg spør er at jeg har fått en forespørsel om å lage en reklame/info film om skolen jeg er student ved (høgskolen i Hedmark, avd Evenstad). Denne skal være kort (3-4 min) ettersom den skal legges ut på nettsidene deres.

Dette skal naturligvis finansieres av skolen, men jeg trenger et utgangspunkt når jeg spør om penger.

Sjansene for at dette arbeidet starter i Juli i år regner jeg desverre som små, så slikt sett er dette kanskje litt off topic. Men det hadde vært interessant å høre hva noe slikt kunne koste.
    Minimalt med bakgrunnsinfo for deg å gi et prisoverslag på, men en timespris kanskje?

Dette er en skole som driver mye forskning på skog og vilt. Spesielt rovdyrforskningen står sentralt. Derfor vil det være nødvendig med en del feltarbeid.

Som sagt neppe aktuelt akkurat nå, men jeg har fått et inntrykk av at du er både dyktig og seriøs fra det jeg har lest her inne, så kanskje ved en senere anledning? (Hvis budsjettet tillater det)

Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,313

Hei, om det er i juni/juli eller ei - alltid interessant å høre fra potensielle kunder.

Det med pris tar jeg pr. privat melding - det er slike ting som er veldig sårbart og litt yrkeshemmelighet - og kan på mange virke litt avskrekkende ved første øyekast uten noe mer innblikk i hva som ligger bak prisen.

EDIT: tar det her så vel som på PM - glemte å nevne i PMen at jeg kan levere til web også. Hovedsaklig til MPEG1, MPEG4 og QuickTime, men WMV under tvil.

Cadet 3
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    6

Ok. Kontakter deg på mail.

Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,313

Bare melder i fra om at jeg ennå er ledig i juni/juli.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •