Viser resultater 1 til 9 av 9
    Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Standard "10,5", hva er dette for slags møl?

Jeg regner med at de fleste av dere har fått med dere at "spenningsserien" "10,5" har tatt over for "24". I min mening ser dette utrolig teit ut, virker mest som en syk ripoff av "24".

De kjører samme kameraføring, fargekorrigering og klipping, bare på et sykt lamt nivå.

Hva synes/mener/vet dere? Er dette ripoff eller bare en "fortsettelse"?
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Admiral Chandler sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Kongsberg
    Svar
    255

Innholdsmessig syns jeg ikke mini-serien har så veldig mye med "24" å gjøre, men jeg er enig i at de har stjålet mye kameraføringsteknikk fra "24". De har faktisk også prestert å gjøre det på en mye dårligere måte.
    En annen sak er også hva serien klarer å prestere av faktisk innhold. Den er så full av feil at jeg sitter og irriterer meg over de cirka hvert 5. minutt. Så aldri 2. episode og spørs om jeg i det hele tatt gidder å se 4. og siste episode. Det må nødvendigvis bare være fordi jeg halvveis vet hva som kommer til å skje og jeg har lyst til å se hvor dårlig de har klart å lage effektene for det
    Ms Chanandeler Bong?

"Anything one man can imagine
    other men can make real."
    - Jules Verne

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Det er rett og slett ett dritt program!
    Det er så forferdelig urealistisk program!
    Så litt av første episode.
    En sprekk i jorden følger så og si etter ett tog, og er bare der toglinjen er.
    Når toget er nedi sprekken, slutter den å bevege seg :roll:
    ww.ustedalen.com

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    122

MiniMan skrev:

"De kjører samme kameraføring, fargekorrigering og klipping, bare på et sykt lamt nivå."

De kjører samme stilen, men 24 var da ikke pioneren bak denne? Jeg ville aldri nevnt 24 og 10.5 i samme sening, hadde det vært i en annen kontekst enn denne, makan til forskjellige programmer skal man lete lenge etter.

For øvrig er jeg enig i at dette må være noe av det verste rælet laget for TV på evigheter, det er nesten så jeg blir i tvil om Hotell Sædcar er det verste programmet på TV for tiden. Det kan virke som om TV2 og TVNorge har hatt et uheldig rollebytte de siste årene, hvor TVNorge har tatt seg opp med serier som CSI og LOST, mens TV2 faller sammen med sædcar og nå dette rælet 10.5. Hva skjer med verden?

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

hva skjer med at det finnes budskjett til å lage noe sånt?

Helvete heller, kast pengene til oss isteden...
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Nei Jesus Christ sier nå jeg, gi oss mer 24!
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Horten
    Svar
    171

Det var bare så latterlig teit at jeg nærmest lo av uorginaliteten dems! Det er bare tragisk! 24 er og blir på den måten den er og ingen klarer å lage noe som er like bra , så jeg skjønner ikke hvorfor de i det hele tatt prøver å etterligne. Dårlig , forutsigbart skuepill , sinnsykt dårlige effekter (spesielt når det toget kom , herregud , jeg så at det var modelltog med en gang fordi det var jo 100% plast og naturen rundt var av det samme) Og eksplosjonene er så fake at det...ja...skal ikke si det en gang...

TV i dag blir bare værre og værre. Reality , reality , reality gang etter gang , og når det endelig er noe annet en reality så kommer det 24 replica. At det er mulig.... :evil:
    I dream for a living"
    -Steven Spielberg

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Når elendige filmfolk får penger til å lage film, burde det ikke være vanskelig for oss å skaffe penger til film. Vi lager tross og alt bedre film uten penger...

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Sitat Opprinnelig postet av Melwasul
    Når elendige filmfolk får penger til å lage film, burde det ikke være vanskelig for oss å skaffe penger til film. Vi lager tross og alt bedre film uten penger...
    Ungen har ett poeng! :idea:

:lol:
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •