Problemet er at det bare er ca 50 som er aktive.... :wink:
Jeg ser nå at det er 799 medlemmer på dette forumet. Det betyr vel at det snart vil være 800 meldemmer her. Dette er jo en god nyhet.
8O
800 glade amatørfilminteresserte samlet på et forum. Woho!
Jeg må si det er bra!![]()
color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]
Problemet er at det bare er ca 50 som er aktive.... :wink:
Har vi sikre kilder på det?
Kan adminfolket få en oversikt på det? Hadde vært kult å vite.
Blir gamle brukere slettet når de ikke logger inn på så så lang tid? Jeg antar det burde vært en opprenskning i medlemslista.
Det er iallfall flere aktive her enn før - men jeg har bare vært her siden september![]()
Satt og tellte igjennom hvor mange som faktisk har postet noe, og her er det jeg kom fram til:
500stk----->0 poster
72stk------>1 post
34stk---------->2 poster
20stk ---------->3 poster
19stk ----------->4 poster
61---------------->5-10poster
Altså 706 medlemmer har postet under 10 poster
(Burde nok finne på noe for å få flere til å være aktive?)
tror det er en del folk som er her for å lære ting, og ikke vet så mye - kanskje noen føler at de ikke har noe å bidra med? men noe må gjøres for å aktivere folket...
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
jeg tror folk rett og slett syns det er for kjedelig at de ikke gidder å være aktive...noe må gjøres får at det skal bli artigere og mer underholdene å være aktiv...det må skje mer her!
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Et av problemene jeg har sett er at mange av de som registrer seg aldri poster!
Vi har jo mange som registrerer seg... Faktisk opptil flere hver dag... Mange av disse poster ikke en gang... Hvorfor ikke det? Hvorfor velger noen å registrere seg uten å poste?
Det er også mange av de som registrerer seg som poster kun for å få svar på enkelte ting. Hvilke tiltak bør settes inn for å beholde disse på forumet?
Hilsen en som vil ha flere aktive!
jeg trur det er ganske mange som bruker dette forumet daglig for å finne svar på ting, mye er besvart fra før av og man trenger kun å søke litt for å få svaret sitt.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Hadde vært interessant om "ledelsen" hadde satt i gang en slags spørreundersøkelse blant brukere og besøkende! Kunne gitt noen svar!
Bokmerker