Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Amandus

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Standard Amandus

På nettsidene til kortfilmkonkurransen Amandus står det at det kåres sju vinnere innenfor sju ulike kategorier, er det noen som vet hvilke kategorier det er snakk om?
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Cadet 3
    Medlem siden
    Feb 2007
    Svar
    6

Standard Amandus

Jeg er litt usikker, men fiksjon, animasjon, junior og essay tror jeg skal være med slik som før i tillegg til manuskonkurransen "All different - All equal" og sidekonkurransen "Svarte penger - hvite løgner". Da mangler vel bare én...

Fikk forøvrig 2007's hyggeligste telefon så langt for en drøy time siden, om at min film var nominert i kategorien fiksjon.

Cadet 3
    Medlem siden
    Feb 2007
    Svar
    6

Standard Amandus

Da ligger de nominerte og medfølgende kategorier ute her:
    http://amandus.hil.no/amandus/amandu...joner_er_klare

Essay er byttet ut med dokumentar, og det var visst bare fem kategorier i tillegg til manuskonkurransen.

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Standard Amandus

Så du jeg at jeg sendte deg en PM? 8)
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Cadet 3
    Medlem siden
    Feb 2007
    Svar
    6

Standard Amandus

Hehe, jeg så den først nå.

Jeg vil bare legge til at det i år blir delt ut en publikumspris, til den av de innsendte bidragene som får flest stemmer på blink.no. Dette er nok "the missing link" blant de syv kategoriene du nevnte.

Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

Standard Amandus

nesjon wrote:
    Jeg vil bare legge til at det i år blir delt ut en publikumspris, til den av de innsendte bidragene som får flest stemmer på blink.no.
    Hvor på blink kan man stemme på dette da?
    lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Cadet 3
    Medlem siden
    Feb 2007
    Svar
    6

Standard Amandus

De som har sendt inn bidrag til Amandusfestivalen og ønsker å være med på publikumsavstemningen må legge inn filmene sine i løpet av perioden 1. - 10. mars.

12. mars er det mulig å se og stemme på filmene helt frem til 28. mars kl. 12.00. Filmene blir også tilgjengelige på DagbladetTV i denne perioden.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •