Viser resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Amazon.com

Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

Standard Amazon.com

jeg har tenkt til å bestille noen filmer fra amazon, fordi de ikke er til sags på andre nettbutikker. Derfor lurer jeg på om noen vet hva det koster i frakt? det står sikkert på sida, men jeg fant det ikke (mulig jeg er blind).
    Er det noen som har handlet filmer der før?
    lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Ensign
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Sandnes
    Svar
    36

Standard Amazon.com

Du kan registrere en ny konto og legge til de varene du skal ha i din shopping cart. Hvis du trykker deg videre mot betaling etter det så tror jeg du skal kunne få frem nøyaktig hvor mye det vil koste tilsammen inkludert frakt. Du må også huske at hvis du kjøper varer for over 200 kr må du betale toll i tillegg.

Ensign
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    O.C
    Svar
    39

Standard Amazon.com

Jeg bestilte en del greier derfra for ikke så lenge siden.

Kjøpte 3-4filmer samt noen cder, og det var ikke særlig dyr toll.. Lurer på om jeg betalte 200spenn eller noe.
    know everyday is supposed to be a gift, but why does it always have to be a pair of socks?

Ensign
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Sandnes
    Svar
    36

Standard Amazon.com

Okei. Til å være 3-4 filmer og 1-2 cder er jo ikke det aller værst pris, men hva kosta selve frakten?

Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

Standard Amazon.com

jeg vet dette med toll og sånt, jeg pleier å handle på play.com, men der har de ikke begge gremlins filmene. Jeg skal nemlig kjøpe gremlins special edition og gremlins 2 the new batch, tilsammen koster de 140 kr ca, men hva blir frakten på?

EDIT: det er sånn $25 eller mer så er det gratis frakt, men det jeg skal kjøpe koster litt under $25...
    lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Ensign
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Sandnes
    Svar
    36

Standard Amazon.com

Prøv det jeg nevnte.
    - Lag en konto
    - Legg til filmene du skal ha i shopping cart
    - Trykk deg videre til checkout

Der tror jeg de oppgir hvor mye frakten til Norge vil koste, før du betaler. Jeg tror i hvert fall jeg har vert innom butikker som har vist det slik, men jeg pleier også helst å handle på Play der vi slipper alt fraktkostnader.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Horten
    Svar
    171

Standard Amazon.com

Noen som vet hvor lang tid det tar fra man bestiller på Amazon til varen kommer ( alt totalt ). Med dette mener jeg at de har varen inne og den sendes samme dag den ble bestilt. La meg ta et eks:

Jeg bestiller en bok som er på lager 3 juni. Hvilken dato er denne boken i Norge da?

( Noen som har erfaring med dette? )

Takk!
    I dream for a living"
    -Steven Spielberg

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Hamar
    Svar
    179

Standard Amazon.com

Jeg kjøpte en cd der for et par år siden, tok et par uker, men det kan være en glipp eller no. En gang så handlet jeg på lotrshop.com (US) og fikk pakke i posten tre dager senere - det var ekspress...

EDIT:
    Dessuten er det vel lurer å handle på amazon.co.uk enn amazon.com. Raskere fra Stobrittannia enn USA regner jeg med

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Amazon.com

Tror Play.com er å foretrekke. Billige ting, tar 3 dager å få pakken og du slipper å betale frakten.

MEn det er selvsagt bedre å bestille fra .co.uk fordi det er i storbritannia, mens .com er i usa

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Horten
    Svar
    171

Standard Amazon.com

Jeg har også bestilt en film bok til på Play.com
    Når jeg bestilte og la den i "kurven" så stod det at den sendes innen 24 timer. Nå står det at dem ikke har den inne. Noen som vet hvor lang tid Play.com vanligvis bruker på å bestille inn varen?
    I dream for a living"
    -Steven Spielberg

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •