Du MÅ få se Der Untergang, om du vil forbedre din forståelse for Hitler.
Ellers er det en underdog blandt krigsfilmer, kallt The Lost Battalion. Må være en av de mest fotografisk rystende filmene jeg noen gang har sett om 1. Verdenskrig.
[size=24px]Anbefal en film![/size]
[size=18px]- i denne tråden kan du anbefale en film, eller flere.[/size]
jeg vil begynne med å anbefale The Core, fordi det er en "Jorda's Undergang" film. The Day After Tomorrow også, fordi den har samme sjanger.
HUSK! dette er ikke ett "hvilken film er best?" topic.
-Remi
EDIT: skriveleifer :lol:
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Du MÅ få se Der Untergang, om du vil forbedre din forståelse for Hitler.
Ellers er det en underdog blandt krigsfilmer, kallt The Lost Battalion. Må være en av de mest fotografisk rystende filmene jeg noen gang har sett om 1. Verdenskrig.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Hehe, det var det morsomste jeg noengang har hørt. Men fins det ikke en tråd av samme slag?jeg vil begynne med å anbefale The Core
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Jo, Alex har allerede lagd en tråd om dette.
Anbefalinger
EDIT:
Siden denne tråden først er en halvsmule i gang...
Jeg vil foreslå The Emperor's Wife.
Oi. Må si det er første gang jeg har hørt noen anbefale den. Synes den var så dårlig jeg!Opprinnelig postet av Remi
Vil anbefale Sin City selvsagt. Tidenes mest geniale film. Og også Hitchhikers Guide To The Galaxy.
Scary Movie 3
Genialt morsom film for folk som liker pariodier og teit humor! Jeg hadde lætthis nesten hele filmen :lol:
Boyz N' The Hood
Utrolig bra film som skildrer getthoen i los angeles, må sees.
Ringenes Herre-trilogien
genial! =)
Rockstar
Film om en rockestjerne på 80-tallet, ikke så fantastisk laget, og passer bedre for de som driver med/liker 80-talls rock.
Metallica Some Kind of Monster
skikkelig bra dokumentar om Metallica (laget i 2003) Passer bedre for de som er skikkelig fan.
det er det jeg kommer på nå...![]()
Pink Flamingos av John Waters. "The most filthiest film ever made"
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Hei
Hvis dere ikke har sett den orginale "Blues Brothers" filmen
Så er mitt råd: Se den :-)
Morsom, morsom og masse god musikk, nevnte jeg morsom?
John Belushi var et komiker geni, synd han ikke er mer. :-(
MrC
Pulp Fiction
Bare genial, rett å slett !![]()
The 51st State
Bra film! Spessielt slosse scenen der Samuel banker de folka med golfkølla :lol:
Bandits
![]()
De er noen av favorittene mine i hvertfall...
Og selvsagt Quentins verk !![]()
Dr.Strangelove ... peter sellers er jo bare genialog resten av stanley kubrick forsåvidt!
hey're coming to get you barbra...
Bokmerker