litt markedsføring?
Noen som har noen forslag?
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
litt markedsføring?
Hvis du har ønske om en hel gjeng, må du nok bruke en hel masse penger på markedsføring.
Si litt mer om hva denne audition greia går ut på og kanskje blir folk fra forumet intressert.
leip politiker til Seagal - "You can't take that to the bank".
Steven seagal - I'll take you to the bank, the blood-bank.
Verdensbeste filmreplikk, eller hva?
Det er kun snakk om tre personer, men har ikke noe klart enda, jeg tenkte på fremtiden når vi skal begynne å skaffe folk.
Hva med flyers og plakater? Funker det tror dere?
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
plakater funker jo, (bruk litt tid på dem slik at de ser seriøse ut)
flyers er kanskje litt desperat? spre det i vennegjengen, en kjenner en som kjenner en som vil kanskje?
For øyeblikket bruker jeg blink til å sanke folk, ikke at jeg kommer til å gjøre det på de neste prosjektene. Menneh, plakater og flyers! Så henger man dem opp på teaterskoler/klubber/etc.
www.teaternett.no har en del skuespillere. Nå har jeg hittil kun fått tak på skuespillere derifra til skolefilm. Vet ikke om dem gidder amatør/lowbudget, men det er jo lov å prøve.
EDIT:
Vet ikke om du siktet til meg ustedalen, men man kan få tak på mange skuespillere som jobber helt gratis, bare dem får mat, transportpenger og en kopi av filmen på DVD. Menneh, som sagt, jeg har kun gjort det i skolesammenheng og vet ikke om de gidder amatør/lowbudget.
Koster det ikke en del å leie inn skuespillere? :?
ww.ustedalen.com
tror jeg har skrevet dette før et sted, men så lenge produksjonen er nogenlunde seriøs (som i organisert) og de liker ideen eller får en rolle som de liker, så jobber mange skuespillere (amatørskuespillere eller folk som studerer drama osv i hvertfall) gratis. de fleste skuespillere er klar over at hvis de vil komme noen vei må de jobbe gratis på student og amatørfilmer for å bygge opp sin egen portfølje. de er like avhengige av deg som du er av de (selv om det er viktig å behandle de som om de er kongelige). så lenge de får mat og en kopi av filmen i ettertid er de fleste fornøyd. men som sagt har det mye å si at man gir de inntrykk av at det er seriøst, og få de til å bli like entusiastiske om ideen som du selv er.
det fins flere teaterskoler og dramastudenter rundt omkring, og du finner sikkert noen som har lyst til å hjelpe til. det skal være sagt at jeg har bare hatt med skuespillere å gjøre her i australia, så jeg vet ikke helt om folk er like "åpne" for student og amatørfilmer i norge. her er det i hvertfall aldri et problem å finne skuespillere.
Bokmerker