På www.dvdstrax.com har de den for 159,-
Etter min mening dvdstrax den beste plassen på nettet hvor man kan kjøpe dvder. Der har de absolutt alt! Rimelige priser også!!!
hei...
jeg har lett over alt etter
peter jacksons lavbudsjetts splatter
bad taste...men jeg finner den ingen steder...
finner ingen butikker som selger den...
er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den?
jeg har veldig lyst til å se den men jeg finner den aldri...
det er så helsikes irriterende...
på forhånd takk![]()
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
På www.dvdstrax.com har de den for 159,-
Etter min mening dvdstrax den beste plassen på nettet hvor man kan kjøpe dvder. Der har de absolutt alt! Rimelige priser også!!!
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
takker![]()
bestiller den jeg![]()
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Du har ikke leitet nok da. De fleste DVD-butikker har den DVD'en. Er noe de kaller Peter Jackson Collection... eller noe i den duren.
Anywho, bare for å knuse Westad sin nettbutikk noe så sykt at det svir i ei jentes testikler. Og jenter har ikke engang testikler....
http://www.play.com/play247.asp?pa=s...&;title=105491
£7.99 = 95,- NOK (kurs på 11,8)
Ingen frakt, ingen toll, ingen tull, og ihvertfall ikke 160 kr....
EDIT:
Filmen har du forresten iløpet av ca 5 dager.
ååååååh...herregud...nå bestilte jeg den nettopp til
209 spenn da...ææææh...dumme meg!
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Greit nok med priser, men jeg tror dvdstrax har et mye bedre utvalg.
....Anywho, bare for å knuse Westad sin nettbutikk noe så sykt at det svir i ei jentes testikler. Og jenter har ikke engang testikler
Jo, Esther Pirelli Benestad har baller.....
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Kjøp alt du trenger på www.play.com (som nevnt ovenfor) Litt farlig igrunn når en faktisk har penger på bok, går fort en høvding når en bare hadde tenkt seg en film :wink:
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
play er det beste stedet å kjøpe dvder! Billig, gratis frakt og de har alt som er av dvder!
Eller så er det jo www.cd-wow.com og, men jeg kjøper omtrent alle mine filmer fra play!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Bokmerker