Viser resultater 1 til 4 av 4
    Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Standard "The beauty of expression", hvem har laget den?

Jeg husker da jeg var på fylkesmønstringa i UKM, var i rennesøy kommune. Jeg husker spesielt en film der som het "The beauty of expression", den var utrolig bra laget, med kameravinkler, voiceover, lys og bilde og ikke minst en utrolig bra story og stemning!

Det jeg lurer på er om noen her har sett den, og vet hvem som har laget den eller om jeg kan laste den ned noe sted.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Jeg har sett den tror jeg... Kjente igjen tittelen... Den var på landsmønstringen til UKM i fjor hvor jeg også var med min film... Husker ikke så mye av den akkurat nå...

Det er uansett Kate Iren H. Hetland som har laget den.

EDIT: Fant en link til filmen:
    http://web.ukm.no/magasin/2004/detal...ideo&;valg=url

EDIT2: Filmet med kamera i salen på landsmønstringen... Passe uproft! Men det er UKM sin feil!

EDIT3: Så filmen nå... Husker den nå... Jeg synes ikke den var særlig bra... Fargene er forøvrig helt feil på denne versjonen naturlig nok...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

jeg likte ikke denne filmen for dem halve øre. er dritt lei slike kjedelige filmer. æsj, blir bare negativ egentlig.

en film jeg har lett etter er "An Irish Tale" som også har hvert med på UKM, 2 år på rad nå, men jeg finner den faen ikke. alle sier den var så bra og jeg har ikke fått sett den =(

EDIT: for å ikke være så teit å bare komme med "den var dårlig" så kan jeg gi litt konstruktiv kritikk.

Det sugde at de ikke hadde jobbet med lyden slik at man kunne skille mellom tanke og dialog.
    det var alt.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Det er jo lenge siden jeg så den nå, jeg var langt mindre interessert i film og slikt da, men mener å huske den var bra. Skal se den nå og finne ut.

EN SLAGS EDIT: Nå har jeg sett den nok en gang. Ja, de kunne godt skillt litt bedre mellom tanker og snakking, lagt på litt ekko på tankene eller noe slikt. Nå var jo kvaliteten såpass lusen at jeg ikke fikk sett skarpheten og alt det skikkelig, men mener å huske at bildekvaliteten var utrolig bra. Fargene var helt OK. Det jeg likte best med denne filmen, var at etter første gang jeg så den, så gikk jeg å tenkte på den lenge, uten å forstå helt hva den handlet om, men etter omtrent 1 år (!), skjønte jeg den, og jeg syntes den var nokså bra.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •