jeg liker godt Evil dead 1 og 2... (liker forsovet 3eren og, men den er mer splatter-aktig egentlig). forøvrig så har jeg 50 pack horror classics, med mye dritt i...
Lurer på hva deres favoritt horrorfilm er? Pure horror, ikke no komihorror.
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
jeg liker godt Evil dead 1 og 2... (liker forsovet 3eren og, men den er mer splatter-aktig egentlig). forøvrig så har jeg 50 pack horror classics, med mye dritt i...
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
Er ikke 100% sikker på om det kan kalles horror, men "The Thing" kinda freaked me out...
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
F*uck Norge dt er særiøst denn beste filmen jeg har sett alle di andre store filmfolka jeg kjener sier også at dt er denn beste filmen di har sett.![]()
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Er vel kanskje helt enig, Kim!
![]()
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Kim, lol![]()
The Texas Chain Saw Massacre er vel min første kandidat her.
definitivt The Exorcist for min del.
føck tyson må være den dårligste splateren noensinne...Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
ja r så eni me dg azz!!11!Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
![]()
:lol:
-----------------
anyway, jeg synes ikke horrorfilmer generelt er veeldig skremmende, men jeg skal tilstå jeg skvatt en god del mens jeg så Rose Red, selv om det ikke er en direkte horror![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
a har ikke du sett riktige filmer... og ja, jeg kommenter det at remi ikke blir skremt av horror`e, ikke det att føck tysen er bra. jeg skjønte det altså...Opprinnelig postet av Remi
Bokmerker