Er 20 000 norske kroner så billig da?
dette kamera'et eg ser ingen årstall på dette kamera'et vet noen ka modell dette er siden det er så j@vl billigt
er det bare fake'a kamera eller så det skal se kult ut eller?
[ame]http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0006HEXL4/qid=1122731069/sr=8-1/ref=sr_8__i1_xgl23/002-1277131-6564804?v=glance&;s=photo&;n=172282[/ame]
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Er 20 000 norske kroner så billig da?
tar jeg feile eller så står det Price: $2,312.31
det er ca 17000
til og være et skulder kamera og camcorder
EDIT: ja eg vet du må betala moms og toll men det kan ikkje bli så dyrt!!
VR-V1E HDV
HDVlight
Det virker som dere er nybegynner innenfor film. Hvordan får dere råd til kamera til 20 000 kr? Rik familie?
kansje det!!!
men eg har to venner som er i film crew'et mitt som me skal dela på kamera'et så det blir billig kr 6666
men det virke jo ganske greit kamera
VR-V1E HDV
HDVlight
Greit det, hehe - tror ikke at noen her har samme kamera, så er det ikke lett å anbefale kameraet. Men hvis du er utkikk etter andre bra kamera, er både Panasonic DVX100 eller Canon XL2 et godt valg. De to kameraene foretrekker de fleste her for tiden.
kan skaffa det for $3,399.88 dollar så
EDIT: eg meiner eg kan skaffa Panasonic DVX100 for 3400 dollar
VR-V1E HDV
HDVlight
Kva du kan skaffe for $3400?Opprinnelig postet av datselguf2
Når det gjeld Det AG-DVC60 kameraet, veit du om det er PAL? (Den europeiske TV-standarden). Sidan de skal kjøpe frå USA er det vel fare for at det nyttar NTSC (den amerikanske TV-standarden). For litt meir om emnet, les denne tråden på forum.akam.no.
ja det var NTSC
MERGED POSTS
men gjør det noe om du kjøpe NTSC kamera og bruker det i europa
VR-V1E HDV
HDVlight
for i europa er PAL standar velOpprinnelig postet av datselguf2
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Bokmerker