Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 19
    Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    538

Standard Blair Witch Project - er det ekte?

Denne filmen, er det virkelig ekte?

Min teori er at den ikke er det, at disse ungdommene har forsvunnet, men noen luringer i Haxan Films fant ut at dei ville lage en film om det.

Blairwitchs sin hjemmeside
    Pettersen

Fotobloggen min[/url]
    Pettersen Produksjonar[/url]

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Nei, ingenting med denne filmen er ekte. Hele myten om disse heksene ble funnet opp av filmskaperne, men de klarte å overbevise skuespillerne om at den var sann ved å plassere ut folk som de skulle snakke med. Alle replikkene i filmen var improvisert. Dagen før premieren ble det hengt opp plakater om at hovedrolleinnhaverne var savna, men ble tatt ned dagen etterpå av respekt fordi en annen bekjent (ikke noe med filmen å gjøre) virkelig var savna.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    538

Sitat Opprinnelig postet av MiniMan
    Nei, ingenting med denne filmen er ekte. Hele myten om disse heksene ble funnet opp av filmskaperne, men de klarte å overbevise skuespillerne om at den var sann ved å plassere ut folk som de skulle snakke med. Alle replikkene i filmen var improvisert. Dagen før premieren ble det hengt opp plakater om at hovedrolleinnhaverne var savna, men ble tatt ned dagen etterpå av respekt fordi en annen bekjent (ikke noe med filmen å gjøre) virkelig var savna.
    Helsiken. Er det lovlig? Å lure skuespillerne sånn?

Hadde en liten ide om at det var noe sånt, ja. Men er alt bare kødd? Alt sammen? Politietterforskningen o.s.v?

EDIT: Hvor har du dette fra?
    Pettersen

Fotobloggen min[/url]

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

www.imdb.com såklart
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    538

HAHAHAHA!!!

Mange eg kjenner tror at dette er sant. HAHAHA!!!
    Pettersen

Fotobloggen min[/url]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    CHRISTIANSSAND
    Svar
    53

Nei, nei, ingenting er sant. Skuespillerne fikk hver dag nye hint om hvor de skulle gå, hva de skulle gjøre osv. Det de ikke var forberedt på, var at regissørene Myrnick og Sanchez gikk rundt i skogen og lusket og spilte av lyder av gråtende babyer.

Skuespillerne visste altså mer enn man tror. Times Magazine gjorde en stor reportasje om hele greia, har utgaven hjemme. Regissørene satset stort på å promotere filmen selv, billig via internett.

Jævlig bra film spør du meg, men det gjør du vel ikke, så... samma det!
    ukas ink - ink all day
    Canon XM2, Premiere Pro 1.5 &; Combustion 4 should do the trick - Søm, Kristiansand S

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Litt oftopic, men, hvor mye kostet filmen å lage?
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Filmen kostet 22,000 dollar å lage, og den tjente inn 240,5 millioner dollar :wink:

Det vil si at for hver dollar de brukte, tjente de over 10,000

Å, jeg elsker IMDb :P
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Sitat Opprinnelig postet av Yadda
    Filmen kostet 22,000 dollar å lage, og den tjente inn 240,5 millioner dollar :wink:

Det vil si at for hver dollar de brukte, tjente de over 10,000

Å, jeg elsker IMDb :P
    Er det en toer/oppfølger av den filmen, eller er det en annen verson av den? Mener jeg har hørt noe om det. Eller kanskje det var ett spill, husker ikke. :P
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Hmmm. Nå begynner jeg å lure litt. Jeg trodde at det var noen som virkelig forsvant i 1995. Og at man bare fant utstyret dems i det huset de fant. Og at "The Blair Witch Project" var en rekonstruksjon av materialet de fant på kameraene de fant i huset. Jeg så til og med et program på discovery om en kar som slakta 7 unger i et skur i denne skogen. Han tok 2 og 2 unger ned i kjelleren. Den ene sto i hjørnet, og den andre sto å så på mens han i hjørnet ble slått i hjel. Så skulle han som nettopp hadde sett på inn i hjørnet for å bli slått i hjel. Så kom en ny unge inn for å se på osv. Og jeg så et intervju med denne karen rett før han fikk dødstraffen sin. Og han hevdet at Blair Witch hadde bedt ham om å gjøre det osv. Og det er jo en god del år siden disse drapene foregikk. Kan noen forklare meg litt bedre om hva dette virkelig er? Hva som virkelig skjedde osv? Jeg trenger bedre forklaringer osv ops:
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •