Wow! Hva skjer?! Hvilken film?! FORTELL!!!
må bare si ifra at jeg ikke kommer til å være her en liten stund fremover.
som jeg sa... purken på jessheim er ikke noe å skryte av.
nå har de tatt alt jeg har av data-cd'r, dataer, kameraer. tape's. ja... omtrent alt jeg har =P
har blitt anmeldt for en film jeg har laget, så det var synd.
men siden jeg ikke har gjort noe ulovlig og sånn, så er det nok ikke jeg som burde grue meg til avhøret =P
ønsk meg lykke til da hehe.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Wow! Hva skjer?! Hvilken film?! FORTELL!!!
Var det ikke hun dama som kjeftet på dere i ustabil filmen ? Lykke til. Håper det går bra!
hehe ja hva skjer? hva slags film??
etter run through the jungle
tror det er ustabil filmen som ligger på www.ustabil.com . De tulla med en gutt, så kom mora å kjefet på dem. De filma dette og hadde det med i ustabil filmen, og nå har de politiet på nakken fordi hu dama å en jurist hadde anmeldt de.
Shoot me if im wrong!
-b1rken
en film vi lagde av masse dritt vi har filma over lengre tid, filmen er nede for øyeblikket, men sier ifra med en gang den er oppe igjen.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Fikk plutselig utrolig lyst til å se denne filmen..Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
Noen som vil sende?? kim???
ultimedia Addict - www.kimandresen.com
eg og noen andre ble anmeldt,for å ha lagt ut 1 bilde av læreren våres på www.thagjeng1.tk og at vi hadde for GROVT språk på sidå og bla bla bla,ska si at læreren ble forbanna,skolen sko anmelda oss og bla bla bla,men noen dager senere så ble anmeldelsen ingenting av![]()
men det va synd å hørre fra deg Ustabil-Kim..
Også,USTABIL.COM EIE!!!..Lag mer filmer eller så suge jeg meg sjøl i puppen
Wow. Dette er sjukt! Men hvorfor skal du være borte en stund? Det er utengrunn da...
Bokmerker