De har det vel i vanlige bokhandlere har de ikke??
Kan jo stikke innom en og ta en titt :lol:
Jeg skal til Oslo nå i morgen, og jeg lurte på om noen av dere vet om det er en butikk der som selger en bok om redigering i After Effects?
Noe lignende dette http://www.bokkilden.no/searchresult...showcover=true
Men dette er bokkilden, og der kan du bare bestille over nettet, mens jeg vil kjøpe rett fra en butikk!
Noen som har en adresse?
ww.ustedalen.com
De har det vel i vanlige bokhandlere har de ikke??
Kan jo stikke innom en og ta en titt :lol:
man who casts no shadow has no soul.
Creating Motion Graphics with After Effects Vol.1
og
Creating Motion Graphics with After Effects Vol. 2
er alt du trenger. Det lover jeg deg.
Han lurte på hvor han kunne skaffe det, ikke hvem han burde skaffe...Opprinnelig postet av GeEzah
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
vel, unnskyld meg, visste ikke at assistenten skulle dukke opp og bitche for hver eneste lille småting. Beklager for at jeg i det hele tatt kunne hjelpe noe om det så ikke var svar på akkurat det han spurte om, men bare i området rundt liksom... Fælt når folk bruker plass på å svare på feil ting.. ikke minst folk som bruker plass for å påpeke at andre har gjort det
GeEzah wrote:
Jeg bryr meg ikke så mye om å bruke plassen her, men hvis du er så opptatt av ikke å bruke plass så hadde du vel ikke trengt å poste den posten da vel...Fælt når folk bruker plass på å svare på feil ting.. ikke minst folk som bruker plass for å påpeke at andre har gjort det
erdnis: jeg syns posten hans var nyttig. Istedet for å poste en ny tråd om bøkene kan han smugposte her (som er en god ide etter min mening). Også fins det trolig flere typer AE-bøker, så er det lurt å vise fram de beste valgene![]()
Kjøpte meg
Creating Motion Graphics with After Effects Volume 1: The Essentials.
Utrolig bra bok både med cd (med masse plugin) og en hel bok med step for step hvordan du gjør ting... Kjekt!
Anbefaler boken på det sterkeste!
ww.ustedalen.com
ok, ok.. jeg gir meg... beklagerOpprinnelig postet av Melwasul
![]()
Hiver inn ett spm. jeg.
I boka står det at man skal trykke Alt+].
Men det funker ikke!
Er det en annen knapp jeg skal trykke på istedenfor den som er under 9 tallet? :?
Trenger virkelig hjelp her!
ww.ustedalen.com
Bokmerker