Jeg bor nærme en ganske øde vei. Nesten aldri biler på den. Ikke fjell i nærheten heller, bare skog.
Men hvor holder dere til da?
Er det noen her på forumet som bor i nærheten av en øde vei med minst mulig fjell i området rundt?
For vårt første seriøse filmprosjekt, Begrav Dine Døde, så foregår mye av handlingen på en øde vei og vi trenger locations så snart som mulig.
Så hvis det er noen som bor rundt en sånn plass, kan dere gjerne ta et par bilder av plassen og poste de her?
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Jeg bor nærme en ganske øde vei. Nesten aldri biler på den. Ikke fjell i nærheten heller, bare skog.
Men hvor holder dere til da?
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Vi holder til i Oslo.
Det burde egentlig være minst mulig trær òg. Leter egentlig etter noe som ligner på samme naturen som i Nevada, men det er vel så å si umulig å finne her i Norge.
Men kan du ikke ta et par bilder når du har tid?
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Det kan jeg gjøre.
Veien er nesten dekt med skog da men.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Den er god![]()
Noen andre?
På jæren i rogaland der jeg bor, er det ett sted som kanskje likner litt. Er noen hus og litt skog, men jeg synes landskapet ser ganske så amerikansk ut!
Kan se om jeg har tid til å sykle ned å ta noen bilder i morgen, men det er vel ikke så aktuelt å reise så langt?
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Det er en del øde veier rundt på Jæren ja :lol: ...
Men det er jo veldig langt fra Oslo da..![]()
Jo, det går nok bra, så ta gjerne et par bilder når du har tid!men det er vel ikke så aktuelt å reise så langt![]()
Kan også ta noen bilder..men:
Skal veien være asfaltert eller grusveg ?
Kan det være hus rundt ?
Det spiller egentlig ingen rolle om det er grusvei eller asfaltert.
Hyggelig at dere gidder å ta bilder.![]()
Når det kommer til hus, så burde det egentlig være minst mulig av de. Men, men....
Bokmerker