Har sett filmen ja
Og soundtracket er bra.
Skal sjekke det ut enda nærmere siden du skryter slik av det![]()
Har bare et spørsmål! Er det noen her som har sett Brother Bear? (trolig ikke). Jeg må bare si at hvis den filmen ikke vinner musikk for beste melodi ved neste Oscar-utdeling så er det korrupt (noe som vel nesten er bevist uansett). Eneste problemet er hvilken melodi som skal vinne! Et helt utrolig soundtrack av Phil Collins og Mark Mancina!!!
Link:
[ame=http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000DD54A/qid=1101310623/sr=8-2/ref=pd_csp_2/103-2023430-6753466?v=glance&s=music&n=507846]Brother Bear (amazon.com)[/ame]
Helt fantastisk synes nå jeg! Et av de beste albumene fra Disney i nyere tid!
Har sett filmen ja
Og soundtracket er bra.
Skal sjekke det ut enda nærmere siden du skryter slik av det![]()
Administrator
Norsk Amatørfilmforum
Nå er faktisk denne filmen fra 2003 så at den skal få en Oscar neste utdeling blir da en umulighet. Den var faktisk nominert til beste animerte film i år men tapte for Finding Nemo.
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
Hmm. Ja da så. Da var det vel Return of the King med "Into the West" av Annie Lennox som vant denne i fjor da?!? Ganske genialt dårlig at en sang som kun er med i rulleteksten vinner hvert år! Helt tragisk! Har ingenting med Into the West å gjøre, nydelig melodi, men altså ikke i filmen!
Helt enig i påstanden om at filmen fortjener Oscar! Syns forøvrig at det er blant de beste disneyfilmene, likte veldig godt humoren!
isforstå meg rett...
Har aldri sagt at filmen skal få Oscar, men musikken!
Synes nok Finding Nemo var bedre enn Brother Bear (filmen)!
Ingenting slår Monsterbedriften, hehe - min favorittfilm blant pixar-filmene
Var det jeg menteOpprinnelig postet av HenrikSolberg
Kanskje litt dårlig formulert men..
isforstå meg rett...
Monsters Inc ER genial, men det er egentlig det meste Pixar har laget!
vet at denne tråden er veldig gammel men...
-Garry Newman.
Bokmerker