Hahahahahahaha, awesome!
EDIT: [ame]http://youtube.com/watch?v=YTihsJQHt48[/ame]
Remixen er fantastisk!
I følge andre kilder handler det om en DP som har gått foran ei lampe to ganger på rad, og Christian Bale (bl.a. kjent fra de to siste Batman filmene) fyrer opp mot han i heftig raseri...
Omstendighetene rundt scenen han skulle gjøre er uvisst - men det ligger åpenbart en del press på ham..
Hør lydklippet
Hahahahahahaha, awesome!
EDIT: [ame]http://youtube.com/watch?v=YTihsJQHt48[/ame]
Remixen er fantastisk!
haha.. remixen var priceless
Dårlig dag på jobben eller? frikkin dramaqueen :P
Kødder du eller? Etter at 3'ern fikk den heftigt i 2'ern så er det klart det er masse press på han hehe. Er faktisk fasinert av at en film serie klarer å ha en av tidenes beste film i seg og en av tidenes dårligeste film i seg.
Syntest faktisk det lukter litt PR stunt av denne episoden. Et morsomt klipp sendes rundt på nettet fra en ny Terinator film. "Åh, er det kommet en ny terminator film, den må jeg se, 2'ern va dritbra" Legg merke til at denne ikke har noe nr i seg, som tydligvs er kommet på moten i hollywood en god stund nå og jeg tar det som et tegn på at de var passe flau over den forige filmen (3'ern) i serien. Godt eksempel på dette er Superman 4 filmen......Hollywood: "It never happend :"
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Jeg kjenenr ikke til Terminator-serien, og at denne "spres for alle vinder" er jeg noe usikker på. Jeg fant den via forumet til NewTek (som forøvrig har en veldig spennende lansering/event i kveld..!!)
Men at mr. Bale har temperamentet i orden er det ingen tvil om. Leste også et sted nå i ettertid at det er en veldig følelsesladd scene hvor han bør ha full fokus og kontroll på følelser, tårespreng etc.. Skjønner jo forsåvidt at han klikker helt i vinkel når man opparbeider seg en viss atmosfære og setting mentalt for å greie seg gjennom scenen og virkelig levere.
At noen går inn i scenen og ødelegger konsentrasjonen til skuespilleren er jo som om noen skulle fyre av en blits i trynet på en golfspiller som skal ta et rimelig vanskelig slag.. Tviler på at golfspilleren ville blitt direkte dritglad.![]()
Det kan jo seff hende at det faktisk skjedde, men jeg er overbevist om at det er "lekket" bevisst for å skafe publisitet ovenfor filmen, noe som selfølgelig ikke er noe nyttOg ikke missforstå meg, jeg liker 2'ern veldig godt, men jeg har ikke en 1:1 exoskeleton terminator figur på rommet mitt, jeg er en fan, men ikke så fan hehe.
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Bale er helt!
Hvem hater ikke personer som ødelegger en scene? Kommer i alle fall en del gloser mot den personen på vårs filmsett.
Tipper DP-en var feit(Har veldig mye med reaksjonen å gjøre)!
Han hørtes ung og slank ut i mine øre :P Hva er DP egentlig?
Bokmerker