Hei Clarion, jeg takker så meget for programmet. Jeg ser absolutt nytteverdien i det siden jeg nylig opprettet meg et foretak:-)
Da denne posten ble slettet ved en feil, legger jeg den dermed ut påny, slik at brukere som ble støtt av reklame for mitt egenutviklede program, skjønner at jeg ikke gjorde det av profitthensyn, eller nevneverdig egeninteresse, samt viser at jeg respekterer forumreglene.:
Hei,
Jeg beklager, jeg har lest vedtektene men det er lenge siden, og sant å si så husker jeg dem visst ikke.
Men jeg "reklamerer", for dette gratis fakturaprogrammet på Storedyret, Liquid edition forumet, med admins velsignelse ?
Jeg veit at dette ikke har noe med filmredigering å gjøre og det er ikke manglende respekt som lå bak min posting, men ønsket om å bistå filmskapere / musikere som kansje gjør noen "jobber" i løpet av et år, og genererer 2-3 fakturaer, derfor tenkte jeg at et gratis fakturaprogram kansje kunne være nyttig.
Når jeg studerer alderssamensettning, og type brukere på dette forumet, så regnet jeg ikke akkurat å gjøre noen buisness på programmet, mine intensjoner var trigget av masse kommentarer alla denne.:
Gleder meg til å prøve den nye versjonen av programmet! Supert at noe sånt kan være gratis, siden jeg bare har sporadiske behov for fakturering i forbindelse med bandet jeg spiller. Programmet er akkurat passe omfattende til mitt behov og logisk og fornuftig bygget opp. SELVFORKLARENDE!!
Nå har jeg selv deltatt i en lengre, og til tider endeløs debatt om "priatkopiering", vel så blir det noe søkt når et gratisprogram blir droppa ??
Men jeg respekterer admins, rett til å stenge alle tråder de måtte finne upassende.
JEG BEKLAGER!!
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Hei Clarion, jeg takker så meget for programmet. Jeg ser absolutt nytteverdien i det siden jeg nylig opprettet meg et foretak:-)
dette irriterer meg litt, alt stenges for tiden.
jeg vil også ha dette programmet, mulig å få link på PM, clarion?
godt å ha deg tilbake forresten =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Jeg ser ikke problemet med at tråden blir stengt....
Å ha ett faktura-program, ødelegger ingen... :roll:
ww.ustedalen.com
@AGEP - etter å ha sett ditt siste prosjekt , tør jeg spå en lysende fremtid!!, tror vi kommer til å høre mye fra deg fremover.
@Kim - Takk, har hatt fryktelig dårlig tid til mine hobbies, men skal prøve å komme på banen igjen.
@Ustedalen - Jeg kan ikke kommentere forum-politiske vedtak her, da jeg ikke er upartisk i denne saken![]()
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Opprinnelig postet av agep
Ja, samme her. Stort utnytte av programmet.
Jeg vil ikke være den som motsetter meg forumets regler, men jeg synes det er litt for mye å stenge slike tråder. Dessuten var det på generelt. Han har lagd programmet, det er lovlig altså, og vi har nytte av det.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Helt enig...Opprinnelig postet av Remi
![]()
ww.ustedalen.com
Opprinnelig postet av clarion
ops: Takk. Det var en meget hyggelig spådom om jeg så får si
![]()
Bokmerker