Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Crash DVD

Ensign
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Grimstad
    Svar
    34

Standard Crash DVD

Jeg har planer om å kjøpe Crash på DVD. Har venta lenge med å kjøpe. Venter på at det skal komme en Special Edition e.l. Har skjekke rundt om det kommer snart, men har ikke funnet ut av noe. Er det noen som vet noe om det skal komme?

PS: Jeg vil ha sone 2

Commander
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    433

Standard Crash DVD

Går ut fra at det er den nyeste Crash du mener, fra 2004. Dette må være en av de mest populære filmtitler noensinne. Jeg ser i IMDB at det finnes Crash-er fra 1996 (2 stk.), 1988, 1984, 1978, 1977, 1974, 1968, 1935 og 1922...

Jeg handler som oftest DVD-er fra play.com, og der er det iallfall ingen spesialversjon i anmarsj. Man pleier å kunne forhåndsbestille.

Commander
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Machine of Oslo
    Svar
    331

Standard Crash DVD

Sjekk ut www.dvdcompare.net. Det finner du ut alt om dvd versjoner. Hvem som er best og hvilke som er klipt/ulkipt osv.
    But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"

Ensign
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Grimstad
    Svar
    34

Standard Crash DVD

Ja, jeg mener Crash(2004)..
    Takk for svara hittil

Commander
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Machine of Oslo
    Svar
    331

Standard Crash DVD

R1 (Lionsgate): 2-Disc SE is being released on the 4th April 2006. Early specs DD 5.1 EX and DTS-ES 6.1 audio, audio commentary, introduction, deleted scenes with optional director's commentary, “Behind the Metal and Glass: The Making of Crash” documentary, 3 behind-the-scenes featurettes: “On Paul Haggis”, “Unspoken” and “L.A.: The Other Main Character”, Bird York's “In the Deep” music video, music montages, script-to-screen comparisons, storyboard-to-screen comparisons and theatrical trailers.
    But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •