Du trenger nok å komme med litt bedre beskrivelse av prosjektet ditt før du ber etter crew!!! Jeg vet ikke hva boken hans handler om! Og hvor er du fra forresten?
har litt lyst å lage film av boken "døde menn går på ski", men trenger crew. Jeg har tenkt å maile Knut Nærum og spørre etter rettigheter så fort som jeg får tak i email-adressen hans. noen som syns dette høres spennende ut???
EG ER KONSTANTIANUS
Du trenger nok å komme med litt bedre beskrivelse av prosjektet ditt før du ber etter crew!!! Jeg vet ikke hva boken hans handler om! Og hvor er du fra forresten?
jeg er fra Lofoten, og boken handler om en rekke mennesker som dra sammen en milliardær til blåkammhytta for å leke mordleken, men ting blir alvorlige og flere av reisefølget dør. lån den på biblioteket og les den. den er RÅBRA.
Det er ikke sikkert det blir noe ut av det hvis rettighetene blir for dyre.
EG ER KONSTANTIANUS
Du trenger jo ikke ha noe rettigheter, så lenge du ikke tjener noe penger på prosjektet, noe som er lite sannsynelig, det jo amatørfilm produksjon. Det er jo det samme med fanfilms. Så lenge man ikke tjener cash på det, så skal det jo gå bra!
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
I Trøgstad i Østfold skulle skolekorpset sammen med barneteatergruppen for noen år siden ha oppsettning av Tarzan! Men de hadde ikke konfrontert Disney med det og de fant det ut! EN LITEN FREMFØRING I TRØGSTAD!!!
Tvilte på at de kom til å tjene så mye penger på det, men avbrutt pga. rettighetene til Disney ble det!!!
Tviler på at Nærum er så nøye på det som Disney da men!
Samma hvor lite penger det blir tjent, så lenge man tjener noen penger på det i det hel tatt.
Hehehe. Sinnsykt det da!
Skulle nesten tro at Disney hadde hemmelige agenter, sendt rundt omkring i verden for å oppspore småe lokallag som setter opp ulovlige teaterstykker. hehe
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Bokmerker