Prøv å gå inn på instillinger, kanskje det er er noe der.
Er det like dårlig kvalitet når du spiller av på pcen, eller har du ikke gjort det ennå? Hvis ikke så prøv det først.
Hei!
Jeg filmer med et Canon MV700i kamera, men det blir så dårlig bilde kvalitet når jeg filmer. Går det ann å fikse? Kan jeg fikse det i redigerings programmet mitt (Pinnacle Studio Version 9)?
Jeg takker for all den hjelpen jeg kan få!!!![]()
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Prøv å gå inn på instillinger, kanskje det er er noe der.
Er det like dårlig kvalitet når du spiller av på pcen, eller har du ikke gjort det ennå? Hvis ikke så prøv det først.
Dårlig bildekvalitet kan være så mangt. Er det kornete? Dårlige farger? Mye støy?
Viss det er kornete, er det nok ingenting du kan gjøre i pinnacle eller noen andre program for den saks skyld. Kanskje dataskjermen din er dårlig? Prøv å se på tven din, kanskje det ser bedre ut då.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Har et gammelt kamera her (MV600i), og jeg sliter med det samme problemet som deg. Regner med at man bare må leve med det. Sånn er det med billige kameraer :wink:
Har redigert noen filmer for folk som bruker MV700i, og der blir det også sånn som du beskriver.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Jeg må meddele at Yadda har rett.
Jeg har selv hatt et MV550i. (tror ikke 700i har blitt veldig mye bedre) MV klassen er i amatørklassen og setter du krav til kvaliteten, så må du få et bedre kamera. Da jeg hadde MV kamera, trodde jeg at jeg fikk grei kvalitet, men nå i senere tid(har Canon MX nå) ser jeg at MV kamera ga meg bare søppelkvalitet.
Her må du, rovlah92, invistere i kamera og finne ut hva kriterier et kamera må ha for at den skal gi deg bra og god kvalitet. Trenger ikke å være dyre kosnader.
Ser du bort i fra at du setter store krav til god kvalitet, så "have fun" med det kamera du har og lag mange videoer. Jeg selv har hatt mye glede av min MV550i. Det var den jeg startet med. Et sted må alle begynne.
Sannsynligvis er det ingen redigeringsprogram som kan gjøre jobben.
Eller tar jeg feil?
Går bachelor i flerkameraproduksjon-teknikk, Høgskolen i Lillehammer.
Hjemmeside: http://ostbymedia.no/
Den dagen du innser at det det blir dårlig kvalitet når du filmer med MV-kameraet ditt, da er det på tide at du kjøper et nytt :wink: Slik var det med meg.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Takk for svarene, men hvis jeg blir nødt til å kjøpe et nytt kamera... hvilket kamera kan dere annbefale? (det må ikke bli for dyrt!)
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Bokmerker