Konge! Skulle tro det kom fra Bruce Almighty...
har vært en del snakk om orkanen i usa i det siste,
en stresset værmann som har fått nok
på direkten faktisk! og på cnn... lurer på om han beholder jobben...
Konge! Skulle tro det kom fra Bruce Almighty...
tviler på at han mister jobben egentlig, han fikk sikkert bare en advarsel (kommer ann på hvor lenge han har jobba der)
btw: en venn av meg bodde i new orleans før 8O moren hans bor der ennå..
Jeg hadde drept den kjerringa. Fy faen hvor plagsom hun var. Det er altfor mange teite kvinnfolk i USA som får jobb pga utseendet.
"Okey, so. Chad. Chad. Chad. Tran... Translate that for us. I don't know what that means. What does that mean?"
Hun skulle vært skutt, der og da på direktesendingen.
Må si jeg er ganske enig med Dahl.
Plagsom dame!
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
stakkars mann! :?
skjønner hvordan han har det.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Teite kjærring...
Dear bitch! See how obsessive I allow myself to be? How would you liked to be fucked with a meat cleaver!
hehe
Han måtte forklare været ca hvert 10. minutt den dagen når jeg hadde CNN på i bakgrunnen. Han er litt sånn værmann som snakker fra sjela så det er helt normalt for han. Det der var sikkert 20. gang han skulle forklare været på direkten i løpet av noen timer. Han fikk nok ikke sparken ettersom han er CNN's litt mer profilerte værmenn. Det vriker som alle godtar når han gjør slikt, og om du legger merke til det smiler han og fortsetter som normalt på slutten av klippet. No hard feelings liksom
Om noen skulle fått sparken, måtte det blitt henne ja.
Pokker til provoserende kjerring når man allerede er i en stresset situasjon.
"og her får vi en kjørlig bris fra spitsbergen--"Opprinnelig postet av baarder
"--HVA MENER DU MED DET? DET MÅ DU FORKLARE OSS! JEG SKJØNNER VIRKELIG IKKE HVA DU MENER MED DET"
jeg tror jeg hadde blitt rasende og sagt fuck off og levert oppsigelsen min...
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Bokmerker