yes, har premierebillett 17.20! Gleder meg som en unge siden jeg er stor Batman fan!
... anbefales på det sterkeste...
Det hare blitt en av mine favoritt filmer og er helt klart den beste batman filmen jeg noen gang har sett.
Vil råde alle til å se denne filmen på kino for å oppleve den i storformat.
Heath Ledger i sin livs rolle. Utrolig bra skurk.. Må helt ærlig si at jeg aldri har sett en så kul skurk..
kosta 100kr for en kinobillett...
WORTH IT!
yes, har premierebillett 17.20! Gleder meg som en unge siden jeg er stor Batman fan!
Coming soon...
Var det ikke premiere i går da? Begynte 2358 med reklame. Hvert fall i Bergen. Utsolgt, da men. Jeg gleder meg også som en unge til denne filmen. Dessverre må jeg vente til en venn av meg kommer hjem fra ferie først. Typisk. Det blir en lang uke.
filmen begynte rundt 00.05-00.10 i natt, hvertfall i Tønsberg
Gled dere!!
Jeg var på førpremieren på Colosseum onsdag. Det vil si at jeg betalte ikke noe. Men den er verdt 100 kroner.
Jeg er enig i at dette er den beste filmskurken noensinne. Men se den på en bra kino, stort lerret og god lyd.
Leste at den på mange måter var den første av sitt slag, mye på grunn av IMAX-formatet som ble brukt på deler av filmen. Leste også at det å se den på en IMAX-kino ble en helt annen opplevelse. Noen som vet om IMAX-kinoen i Oslo skal sende den? Eller er den kinoen lagt ned?
www.kumlokk.no
Film- og videoproduksjon
Tror den er lagt ned. Latter er der den var.
Mhh virker som den filmen er bra, #1 på imdb :O
http://www.imdb.com/chart/top
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)

Filmen er kongebra ja! Saa den paa forpremiere i Sydney den 14, snart 2 uker siden. Saa den ogsaa paa IMAX forrige mandag, det var en helt annen opplevelse.
Pros - naar vi ser byen fra lang avstand, virker byen MYE storre enn paa vanlig kino.
Cons - siden IMAX i Sydney er verdens storste IMAX, og siden TDK er klippet utrolig fort, gjorde det det veldig uoversiktelig iom at man ikke klarer aa faa hele skjermen inn i oynene uten aa snu hodet. Musikken var ogsaa mye hoyere paa IMAX av en eller annen grunn, slik at mye av dialogen ble borte.
Se heller filmen paa vanlig kino, du kommer ikke til aa angre! Har sett filmen 2 ganger naa, skal se den igjen neste uke, og jeg gaar aldri aa ser en film paa kino mer enn 1 gang, men denne filmen er bare WOW! Bruk pengene dine og kom deg i ko naa!![]()
www.ifss.edu.au - skolen jeg studerer paa
http://ifsstech.wordpress.com - blogg som inneholder masse produksjonspapirer under "production bible" om noen trenger det
Jeg skal ærlig innrømme at jeg fant Batman Begins nokså kjedelig. Den var bra skrudd sammen, og alt det der, men den fenget meg aldri. Mangelen på en interessant skurk kan jo være problemet, så denne gangen ser det ut til at de har klart det. Er nødt til å vente til 3. august eller senere for å se filmen, da en venn av meg kommer hjem fra ferie. Utrolig irriterende, i grunn, men det virker som om det er noe som er verdt å vente på.
Og i fjor sommer var jeg på IMAX i London og der sa de at den hadde Europas største lerret. Det var ikke så mange plasser, men de var utrolig bratt oppstilt at man så hele skjermen. Kanskje ikke fra første rad, men det var ikke mange meter om å gjøre fra første til siste rad, i luftlinje. Så der skal det være mulig å se den om den går og om noen er der. Heh.
Bokmerker