Jeg tror du er på feil forum.
Seriøst.
Feil forum.
Feil.
Feil.
Eller som klonene ville sagt det:
Det er teit.
Deteteit.
Teit.
Denne tråden handler om et av verdens mest beryktede mysterier, kjent som "De mintgrønne".
Ytterst få bilder er eller vil bli tatt, men noen skjeldne eksemplarer eksisterer, og av disse er bare 2 publisert (nedenfor)
Under parrings-akten:
I angrep:
Disse juvelene ble etter myten tatt av et kamera montert på ryggen til en katt. Katten snek seg lydløst innpå "De mintgrønne" mens de var opptatt med sitt, og rakk å ta to bilder før den ble groteskt tilintetgjort på uforklarlig vis.
Vemmelig sier du?
Ja, definitivt!
Men for å komme til min egen historie.
Torsdag i forige uke hadde jeg akkurat kommet hjem fra min daglige handletur på g-sport. I snaddertasken hadde jeg med meg dagens kjøp, nemlig et par ferske ullvang-sokker. Så skjer det uforklarlige. Brått blir ullvang-sokkene revet vekk fra meg og på hendene har jeg uten forvarsel "De mintgrønne" (Ja det er sant!). Jeg skriker ut i frustrasjon, frykt samt aggresjon, men rekker ikke å samle tankene før "De mintgrønne" alt er vekk.
Jeg var selv en tviler før denne hendelsen, men nå er jeg troende og mitt eneste mål i livet er å formidle mitt vitnesbyrd til menneskeheten. Fordi jeg selvfølgelig ikke var i stand til å ta fotografier, så har jeg tegnet en stripe av hendelsen i håp om å vinne tillit og sympati:
mvh.
krutt-kim
ps. jeg elsker dere
ww.myspace.com/kruttkim
Jeg tror du er på feil forum.
Seriøst.
Feil forum.
Feil.
Feil.
Eller som klonene ville sagt det:
Det er teit.
Deteteit.
Teit.
Vil våge å påstå at det er ensidig kjærlighet. Dette er et amatørfilmforum; ikke et amatørforum.
ikke så ondsinnede godtfolk, jeg elsker dere jo!
jeg elsker forøvrig også EGGS som er en film, dermed kunne ikke dette forumet passet meg bedre..
ww.myspace.com/kruttkim
Forumet her er for det meste for folk som lager film selv, og liker all filmproduksjon av hele sitt hjerte!
Du påstår at hvis du liker èn spesiell film, så kan du poste hva du vil her?Opprinnelig postet av Krutt-kim
Så slutt og legg ut totalt uineressange poster om et par votter!
man who casts no shadow has no soul.
Hehe...
Ikke vær så harde mot han da...
Var jo ikke så gale dette her. Skal det filmatiseres? Uansett, finnes MYE verre poster her, threads, filmer etc som likevel blir godtatt. Du kunne kanskje sagt litt om hva MENINGEN med DE MINTGRØNNE var, men ellers :P
eg er rar og på avataren min står det Lordulf...Dumme meg...Jeg burde skrevet Knutegutt... Dumme meg...
den ene sangen min skal brukes i en film av han som har laget denne:
http://www.iamarandomperson.com/vide...iskrapskap.wmv
elsker dere fortsatt
kos (:
ww.myspace.com/kruttkim
magisk!!
forsvant afroen også før "de mintgrønne" episoden?
' mini-me, stop humping "de mintgrønne"! '
quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
-Hunter S. Thompson
afroen oppstod igrunn bare imidlertidig
![]()
ww.myspace.com/kruttkim
Bokmerker