Viser resultater 1 til 6 av 6
    Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

Standard Den uhørelige lyden

Navnet på posten høres kanskje ut som en veldig dyp film, men det er egentlig et problem jeg har i premiere!

Jeg sitter å redigerer en liten intro. Som en bakgrunnslyd på intro har jeg valgt en "svisj" lyd som jeg har dratt helt ned til 3% på speed for å få den som jeg ville. Lyden høres helt fin ut i redigeringsprogrammet, men når jeg exporterer introen ut - høres ikke lyden i det hele tatt!

Jeg har prøvd å exportere både i stereo og i mono, men det går ikke. Jeg har også prøvd å sette lyden høyere, men ingenting går!
    Jeg har også exportert den med lyden uten at den er i slow motion og da høres den...

Noen som vet hva problemet er?

Jeg bruker Premiere 2.0
    lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Standard Re: Den uhørelige lyden

Sitat Opprinnelig postet av erdnis
    Jeg bruker Premiere 2.0
    Litt flisespikking fyrst: Du bruker nok Premiere Pro 2.0. Premiere 2.0 er eit veldig gamalt program...

Til saka:
    Har eigentleg ikkje peiling på kva som gjer dette. Er det berre den lyden som ikkje vert med? Kva format er originalfila i? Kva om du eksporterer utan å setje ned farta? Om noko av dette er relevant for problemet, men ein veit aldri...

Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

Standard Re: Den uhørelige lyden

Sitat Opprinnelig postet av incanus
    Sitat Opprinnelig postet av erdnis
    Jeg bruker Premiere 2.0
    Litt flisespikking fyrst: Du bruker nok Premiere Pro 2.0. Premiere 2.0 er eit veldig gamalt program...

Til saka:
    Har eigentleg ikkje peiling på kva som gjer dette. Er det berre den lyden som ikkje vert med? Kva format er originalfila i? Kva om du eksporterer utan å setje ned farta? Om noko av dette er relevant for problemet, men ein veit aldri...
    Bruker Premiere Pro 2.0 ja, hehe...
    Det er bare den ene lyden som ikke blir med ja, jeg har prøvd å eksportere uten å sette ned farta på lyden og da funker det, men det er ikke sånn jeg vil ha lyden.
    Filtypen er mp3.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Kan ikkje seie at det vil fungere, men du kan jo prøve å konvertere originalfila til WAV.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    146

Eller du kan redigere lyden separat først i ett lydredigeringsprogram før du tar det inn i Premiere og renderer filmen.
    Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin

Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

Sitat Opprinnelig postet av incanus
    Kan ikkje seie at det vil fungere, men du kan jo prøve å konvertere originalfila til WAV.
    Det funket ikke...

Sitat Opprinnelig postet av Fixer
    Eller du kan redigere lyden separat først i ett lydredigeringsprogram før du tar det inn i Premiere og renderer filmen.
    Skal prøve det nå, men hvordan får man tatt lyden i slow motion i Adobe Audition? Har veldig lite erfaring med det programmet.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •