Viser resultater 1 til 7 av 7
    Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    146

Standard Det beste innen norsk design

KREMEN AV DESIGN: Visueltkonkurransen har kåret det beste innen norsk grafisk design, illustrasjon, interaktiv design og moving image.

LINK til bildeserie:
    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/...33661.html?i=0

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Så bare halvparten før jeg gikk alvorlig lei, men dette var kjipe, kjedelig greier. Og jeg liker dårlig at den blasse stilen der er tilbake. Starten av 70-tallet ringte, de vil ha stilen sin tilbake. Dessuten ringte overgangen til 90-tallet og forlangte fargene sine i retur.

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/...3661.html?i=14

Den er så kjedelig at de burde få egen pris for kjedelig. Den er ikke en gang elegant. Jeg skal printe det ut på ark å tørke meg i rævva med den logoen der.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Sandvika
    Svar
    186

Sitat Opprinnelig postet av Ustabil-Andreas
    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/25/533661.html?i=14

Den er så kjedelig at de burde få egen pris for kjedelig. Den er ikke en gang elegant. Jeg skal printe det ut på ark å tørke meg i rævva med den logoen der.
    Den der minnet meg egentlig om en skikkerlig dårlig IQ test.
    NPS Film &; Video
    www.npsfilm.com

*Sony - HVR-V1e - Solgt
    *Canon EOS 7D
    *SG Pro r3
    *Canon FD lenses. 24mm F2.8 - 35mm F2.0 - 50mm F1.2 - 85mm F1.2 - 70-200mm F4 - 300mm F5.6
    *RedRock Micro M2 Encore, RedRock MatteBox, FollowFocus, mm.
    *RedRock MicroRemote *SOON TO COME*
    *MacBook PRO 17" (4GB ram )
    *Final Cut Studio 2 &; Adobe Master CS4 *www.youtube.com/npsfilm

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Asker
    Svar
    186

Standard LOL!

WORD Kenny Wang!

Vanligvis har jeg sans for kunst og design, men jeg nok si meg enig med resten - Enten er det for kjedelig, eller så er det bare rot!

Hvorfor skal slik design bli prisbelønnet når det kun er "eksperter" som "forstår" kunsten? :?
    elt sorg gir halv sorg - delt glede gir dobbelt glede!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

Vel, for det første Kenny: 35 forskjellige tenåringsfilmer fra 90 tallet og begynnelsen av 2000 samt en drøss med TV-serier ringte og vil ha tilbake dissen sin.

Secondly: Det er ikke nødvendigvis bare "experter" som setter pris på designen. Jeg kan nå i hvert fall si så mye som at hadde de bare belønt det som så likt ut som det forrige, så hadde det blitt kjedelig... glad noen gjør noe annet enn denne hersens Web 2.0 stilen som ALLE som får seg photoshop bruker. Må jeg se på en gjenspeiling til så kommer jeg til å spy på arket.

Når det er sagt, så var det mye jeg ikke likte, en del som var ganske bra, og et par stykker som var fete.
    Coming soon...

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Sitat Opprinnelig postet av cmfossum
    Vel, for det første Kenny: 35 forskjellige tenåringsfilmer fra 90 tallet og begynnelsen av 2000 samt en drøss med TV-serier ringte og vil ha tilbake dissen sin.
    Mhm. Det lå jo i humoren å bruke noe brukt. Men vil man finne feil, så finner man det jo såklart.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •