Kort fortalt: høg ISO = lysare bilete, men meir kornete.
For meir detaljar, les denne artikkelen på akam.no.
har netopp kjøpt Canon EOS 350D.
Jeg kunne noe fra før om speilrefleks, men ISO har jeg aldri helt forstått. Kunne noen gi meg en forklaring over ISO her? sånn hva slags iso jeg bør bruke i forskjellige lys-forhold og sånt
Kort fortalt: høg ISO = lysare bilete, men meir kornete.
For meir detaljar, les denne artikkelen på akam.no.
Man bruker å stille ISO'en etter hvordan lysforholdene er. Er man i en konsertsal, så vil det være naturlig å ikke ha den samme ISO'en som hvis man er ute i fjellet en fin vinterdag :wink:
år medier og kom. vk2 | åkra
Ikkje at eg er nokon ekspert, men i fjellet vil det som oftest vere rikeleg med lys, og dermed vil ein bruke låg ISO, for å få minst mogleg korn (ISO 100 eller kanskje 50 om det er tilgjengeleg). I ein konsertsal vil det truleg vere mindre lys, og ISO vil då verte stilt høgare.Opprinnelig postet av DuRk
Men det er stor forskjell på kor mykje korn det vert frå kamera til kamera. Med ditt kan det hende du kan få brukbare bilete med ISO 1600. Fordelen med dette, er at du kan ha ei låg lukkartid og ikkje bruke blits, men samtidig få relativt lyse bilete. Ettersom bilete teke med blits skjeldan får eit behageleg lys, so er dette ein stor fordel.
Stenges.
Dette forumet handler ikke om stillfotografering.
besøk forumet på www.akam.no. Der finner du en gjeng eksperter.
Bokmerker