Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 32
    Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

Standard Dine ambitioner indenfor film?

Tænkte at det ville være intresangt med en liten runde på hvilke ambitioner you guys har indenfor film?

Hva ville du heldst arbejdet med, om du fik vælge, og hva er dine mål !!!

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Compositing e.l. hos ILM eller Pixar Animation Studios hadde vært litt drømmejobb, om jeg måtte jobbe med folk.

Men realistisk sett, er vel Racecar, BUG eller Toxic det nærmeste jeg vil komme, om jeg når opp på deres nivå.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Buskerud/Hole/Røyse
    Svar
    280

Jeg har veldig lyst til å lage en norsk romvesen film

Jeg har allerede noen enkle ideer...
    he Lord is My Strength

"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.

"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."

"All for one, and one for all!"

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    236

Mine ambisjoner er å lage noe som lager intrykk på folk flest.
    url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]

Kyrre
    Guest

Å regissere spillefilmer og bo i Hollywood, enkelt og greit.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    219

Vel, foreløpig vil jeg få lagd en film som har vært planlagt lenge, men blitt skrinlagt pga nesten ingen interesserte. Så må få med meg folk, merkelig nok så er det veldig få interesserte på skolen min.

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Bygge et gigantisk tårn der slottet nå står, som skal være hovedsete for all film, hvor jeg er Executive Dictator og styrer all filmproduksjon og sitter med alle pengene tilgjengelig for slikt arbeid. Dette er da Filmdepartementet og blir å sammenligne med dagens Regjering og Storting samlet. Fra her kan jeg delegere ansvar slik jeg selv føler, gi penger til produksjoner jeg liker, sette i gang filmproduksjoner av filmer jeg ønsker å se, og ta på meg omtrent én langfilm i året selv hvor jeg regisserer og skriver manus.

Lieutenant
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    foran pc'n :P
    Svar
    95

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Bygge et gigantisk tårn der slottet nå står, som skal være hovedsete for all film, hvor jeg er Executive Dictator og styrer all filmproduksjon og sitter med alle pengene tilgjengelig for slikt arbeid. Dette er da Filmdepartementet og blir å sammenligne med dagens Regjering og Storting samlet. Fra her kan jeg delegere ansvar slik jeg selv føler, gi penger til produksjoner jeg liker, sette i gang filmproduksjoner av filmer jeg ønsker å se, og ta på meg omtrent én langfilm i året selv hvor jeg regisserer og skriver manus.
    du virker som en klok mann! Det burde vært flere som deg!

selv har jeg ikke tenkt så mye på hva jeg vil drive med, men det skal være ett eller annet innen film/tv. være med å lage en stor spillefilm? flytte til hollywood å tjene shitloads med cash? starte et eget produksjonsselskap? kanskje noe inne reklame? har vært med i noen reklamefilmer og selve produksjonen av en bra reklame ser egentlig litt morsomt ut! det kommer snart en reklamefilm for simens som er filmet på bislett. den tror jeg kan bli kul!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Først og fremst komme meg inn på Animasjon &; Motion graphics linja på NKF, deretter ta filmproduksjon på samme skole. Etter en 5årig utdanning på Norges Kreative Fagskole jobber jeg noen år som en anerkjent freelancer, som i slutten av 20årene blir kontaktet av et stor-firma, som tilbyr meg en flott jobb. Om ikke slutten av "historien" går som planlagt, realiserer jeg drømmen om "Moen Productions"
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Du får lage en fet reel og kontakte meg, så tar vi det derfra

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder