Høres skikkelig kult ut. Hva slags skole er det du går på? Som gir slike oppdrag mener jeg...
Får vi se filmen? I såfall gleder jeg meg.
EDIT: Åja, det står under avatren din ja... :P
Jess, da sitter jeg i Etiopia og har filmet et tonn med film
Er sent ut fra skolen for aa dekke misjonsprisjektet skolen har.
Jeg har da dratt rundt OVER ALT i Etiopia og filmet det som er (bruker en Canon XM1).
Naar jeg kommer hjem, skal jeg lage en presentasjon eller en slags dokumentar om hva jeg har opplevd og sett da. + at jeg skal dekke oppdragene til skolen.
Jeg baade gruer meg og gleder meg, ettersom det blir MYE arbeid, og folk fra ommeraadet har store forventninger til filmen + at jeg har saa mye stoff jeg maa velge ut i. Men seff gleder jeg meg med arbeidet! KOSER meg her i Etiopia, til tross for opproeret som staar paa.. 49 drept (offisielt tall, egentlig trolig rundt 100) og 2000-5000 arrestert og sent trolig til konsentrasjonsleirer eller til tortur... Og alt detta mest her i Addis Abeba hvor jeg sitter naa og ellers i resten av landet. Hehe. Spennende.
ww.gratistur.com
Høres skikkelig kult ut. Hva slags skole er det du går på? Som gir slike oppdrag mener jeg...
Får vi se filmen? I såfall gleder jeg meg.
EDIT: Åja, det står under avatren din ja... :P
isforstå meg rett...
Hehe, Jo.
Gaar paa Sygna Vgs. jeg. 3. aaret. Jo, gleder meg jo jeg og. Har tenkt til aa legge den ut paa nett. Har en server tilgjengelig saa....
Men mye arbeid gitt..
ww.gratistur.com
Ei jente fra skolen min er også i Etiopia av samme grunn akkurat nå!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Bokmerker