Bare for å understreke, jeg hadde eget forum leeenge før jeg visste om NAF.
Men har du ditt eget forum kan du liksom fokusere på det din gruppe holder på med, folket kan skrive kommentarer til siden og slikt...
Hei!
Jeg legger merke til at det er ett stort ønske blant flere medlemmer av NAF om å ha aktivitet på sitt eget forum på egen site.
Hva er vitsen med det egentlig?
Er det ikke mye bedre å ha ett sentralisert fora som dette?
Jeg gidder jaffal ikke å registrere meg i hytten og geværen for å skrive eeeeen melding ass!!
Bare for å understreke, jeg hadde eget forum leeenge før jeg visste om NAF.
Men har du ditt eget forum kan du liksom fokusere på det din gruppe holder på med, folket kan skrive kommentarer til siden og slikt...
ww.stg-studios.com :Stg Studios i detaljer...
Egen gruppe? Altså menneskene som er medlem i prod gjengen din?
Ja da blir det jo noe annet.
Jeg er enig med SuneMan. Det er nesten som folk skal prøve å "slå" norskfilmforum. Det er skikkelig teit. Hvorfor kan ikke bare alle samles her? Utengrunn å være medlem av 10 forum....
Må si meg SUPERENIG med Suneman her ass... Har flere ganger tidligere uttalt meg kritisk til slike egne forum. Dersom det er kommentarer du vil ha kan du vel bare mekke en gjestebok eller en prateboks...
Og dersom du absolut vil ha ditt eget forum så får vel det være greit nok. Men du må f***meg ikke prøve å prakke det på oss andre, verve oss på deres egne miniforum... :evil:
Pfiuhh, deilig å få ut litt agressjon...![]()
Godt at folk føler det samme, og enda bedre at folk tør å uttale seg i sterke ordelag om detta
(Og som en liten sidenote så må jeg si at jeg ikke hater forumsider altså.. men de skal ha ett formål.. Å ha ett forum bare for å si at man har det er så jævlig nittitals ass!! Folk som skryter av at de bruker phpBB og PHPNuke og greier.. Men dog.. Jeg har faktisk skrevet filbehandleren som brukes i PHPNuke så HEEELT hatforhold kan jeg ikke ha :wink: )
Jeg er også helt enig med dere. Det er ikke noe poeng i å ha et forum med bare 4-5 medlemmer (man må jo selvfølgelig starte et sted, men hvis medlemstallet holder seg på 4-5).
Jeg tør vedde på at NAF ikke hadde 100 medlemmer de to første månedene... Hvis dere skjøpnner hva jeg mener :wink:
Syns det er bra at folk har egne forum jeg. Ingen som tvinger meg til å bli medlem hvis jeg ikke vil være det. Man lærer jo masse av å lese folk sine erfaringer og slikt. Forum er en god ting.
Enig med Sune og. Man bør ikke opprette forum bare for å ha et forum.. Det må være no nyttig med det. Og hvis ikke medlemmene stiger så bør man stenge det.
Jeg har tenkt å åpne et forum selv om en stund.men foreløpig har jeg ingenting som er fornuftig nok å ha der. Derfor venter jeg.. Det blir vel mer et rent "tutorial" forum.. hvordan jeg mekker ting og sånn..
Men som sagt.. Det blir kanskje en kul greie etterhvert. Jeg har jo lært alt jeg kan av slike forum og tuts derfor syns jeg det er på tide å gi no tilbake!
Mvh
Kim
ultimedia Addict - www.kimandresen.com
Men det er no nettopp her formålet forsvinner! Man skal ikke ha ett forum for egen del for att det er "kult". Man skal ha det pga nytteverdi.Opprinnelig postet av OriginalDenito
I know... Det blir bare dumt.
Jeg håper at mitt forum vil utvikle seg, 33 medlemmer på 2 måneder syntes jeg ikke er så dårlig.
Bokmerker