Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Solbergmoen
    Svar
    67

Standard Eget forum på sin egen side!

Sitat Opprinnelig postet av Evil_Ash
    David Lynch rocker!!

Men han er også litt kjip. På www.davidlynch.com må man betale 10$ i måneden for å være medlem! Litt drøyt det ass...
    Men ellers så har han noen FETE filmer bak seg.. For å ikke nevne en serie!
    Han rokker, en av mine helter.
    Er enig at det er litt kjipt ja, men har alikevell vurdert det bitte litt, hehe.

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Risør
    Svar
    108

Sitat Opprinnelig postet av SuneMan
    Sitat Opprinnelig postet av OriginalDenito
    Ja, jeg skjønner det... Men sett at du har skrevet en lang omtale på din egen side, med bilder og kommentarer og greier.
    Da er det jo mye greiere å legge til en link hvis folk absolutt vil lese den omtalen, så slipper du å skrive alt på nytt
    Hørt om cut'n'paste??
    Som jeg sa: Hvis det er en bra artikkel laget i html med bilder og tabeller og sånt, så er det litt vanskelig hvis ikke forumet støtter de html tag'sa som trengs.

Men hva er problemet? Det er jo bare å trykke på en liten link så har du den omtalen/whatsoeverdetvar dere krangler om.
    Dessuten, NAF er ikke verdens midtpunkt. Bare fordi andre har litt lyst på et forum og noen medlemmer så blir det fullt kaos om at "Åffer kan dem ikke holde seg til Norsk Amatørfilm forum?" "Åffer må de gjøre det selv?" også videre.

Er det noen her som har hørt om nva.no? Det er også en amatørfilm side, med mange flere medlemmer enn NAF. Tror dere ikke folk på nva.no tenkte: "Åhh, se på Tom, han starter sin helt egen amatørfilmside, med eget forum... Kan'ke han bare holde seg her? istedet for å lage sitt eget?"

Men nå ser vel alle hva NVA har blitt? Mange medlemmer, et aktivt forum, ja en bra side!
    Så kan vi ikke bare folket en sjangse? La dem lage forum, la dem lage amatørfilmside, man må jo starte et sted, må man ikke?
    ww.stg-studios.com :Stg Studios i detaljer...

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    51

Sitat Opprinnelig postet av SuneMan
    Ja, jeg skjønner det... Men sett at du har skrevet en lang omtale på din egen side, med bilder og kommentarer og greier.
    Da er det jo mye greiere å legge til en link hvis folk absolutt vil lese den omtalen, så slipper du å skrive alt på nytt
    Hørt om cut'n'paste??
    Bare fordi andre har litt lyst på et forum og noen medlemmer så blir det fullt kaos om at "Åffer kan dem ikke holde seg til Norsk Amatørfilm forum?" "Åffer må de gjøre det selv?" også videre.
    (SNIP)
    Så kan vi ikke bare folket en sjangse? La dem lage forum, la dem lage amatørfilmside, man må jo starte et sted, må man ikke?
    Takk for at du fremhever poenget mitt..
    Greia er jo at det blir litt rart hvis POENGET ER Å HA ETT FORUM!!
    Eller er det om å gjøre å ha ett forum??

Og for å være helt ærlig... Å basere sin website på ett forum uten å ha noe særlig mål og mening annet enn å ha mange medlemmer er jo fullstendig clueless! Ser jo ikke ut i måneskinn!
    Og JA! det er sinnnnnsykt pain å måtte trykke seg frem og tilbake mellom forum og registrere seg (ja det må man ofte!) for å lese/skrive kommentar hvis det er eneste gangen du skal besøke forumet.

Kanskje jeg bare er gammeldags, men jeg tok bort min teller fra min webside for leeeeeenge siden, og dette gir meg flashback til den tiden der..

(og igjen vil jeg påpeke at jeg ikke er imot forum.. nfa og nva er kjempebra. Og igjen; jeg har faktisk programmert en del av PHPNuke, så jeg er overhodet ikke anti-forum..)

Evil_Ash
    Guest

Jeg synes det her egentlig er en teit diskusjon. Vi skal egentlig diskutere filmer, forskjellige tricks og teknikker! Ikke diskutere om hvem som vil ha ett forum!
    Bare la folk lage de jævla forumene sine og reklamere for dem her.. Jeg gidder ihvertfall ikke bli medlem av et nytt forum... :x

Nå har jeg fått det ut av veien... Hvordan lager man blod forresten? :lol:

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    51

Vel vitende om at det var jeg som på en måte startet diskusjonen, sier jeg ENIG!
    Sorry!

Blod=ketsjup!

Evil_Ash
    Guest

Ketsjup ja.... :lol:

Hørt at det er hemmligheten til hollywood sminkørene..

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund
    Svar
    321

Er det noen her som har hørt om nva.no? Det er også en amatørfilm side, med mange flere medlemmer enn NAF. Tror dere ikke folk på nva.no tenkte: "Åhh, se på Tom, han starter sin helt egen amatørfilmside, med eget forum... Kan'ke han bare holde seg her? istedet for å lage sitt eget?"
    Men så er det jo forskjell på et forum som dreier seg om amatørfilm generellt, og et forum som hovedsaklig dreier seg om sine egne filmer, og sitt eget "filmskapingsselskap"...

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •