Skal stikke en tur på Showtime snart jeg og![]()
Gjorde det jeg vil kalle et kupp ved et utsalg av DVDer på Showtime i dag... Hadde litt tid til overs og stakk tilfeldigvis oppom...
500 kroner for 10 DVDer... Dette var det jeg røsket med meg:
- Collateral
- Ray
- The Girl Next Door
- Veiviseren
- The Aviator
- The Village
- En serie uheldige hendelser
- Sky Captain and the World of Tomorrow
- Findind Neverland
- Monster
Alt i alt meget fornøyd med dagens shoppingrunde!
Skal stikke en tur på Showtime snart jeg og![]()
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
godt kupp :wink:Opprinnelig postet av HenrikSolberg
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Huff, forferdelig film :evil:Opprinnelig postet av HenrikSolberg
ww.ustedalen.com
Showtime har jeg ikke hørt om før. En dvdbutikk i Oslo? Det var bra kupp forresten![]()
Utleie butikk som er over hele landet tror jeg (?)... Er i alle fall på hele østlandet, men jeg mener jeg har sett den i Trondheim og Stavanger også!
Inne i mellom selger de ut en del av "inventaret", så filmene er jo brukt...
I heisekranbyen Sandnes skal det være en Showtime butikk, men ikke i godeste Stavanger.Opprinnelig postet av HenrikSolberg
Gratulere med et helvetes kupp forresten, lucky bastard!
men den har sine høydepunkter.Opprinnelig postet av ustedalen
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Har Showtime rett borti her på Karlsrud, like ved lambertseter.. bor på Nordstrand selv, men får vel stikke innom der..
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Det var salg bare 16. september, som faktisk er min fødselsdag. Jeg gikk i butikken, som ligger sentralt i Tønsberg, jeg og. Fant dessverre ikke særlig mye av interesse - mange dårlige titler, men fikk med meg "Ray" og "The Aviator". "Ray" er forresten genial.
url]www.myspace.com/superpygme[/url]
Bokmerker