Oi!
Jeg så den posten en gang jeg var der. Er medlem på den siden. Du er med på mye spennende må jeg si!
Dritbra, jeg gratulerer så mye!![]()
Og nå fant jeg ut masse digg om det jeg jublet for den i september gang!
For de av dere som ikke husker eller leste det - jeg la ut annonse på et stort forum for bransje-norge innen mitt felt, og to dager senere fikk jeg en telefon fra en hyggelig nordlandsjente fra Storm Studio, folka bak Slipp Jimmy fri og en rekke andre småting. De ønsket jeg skulle komme å hjelpe dem i en krise med noe klipping - og selvfølgelig sa jeg ja!
[ame]http://www.vfxtalk.com/forum/showthread.php?t=7155[/ame]
Dette - for de spesielt interesserte - er en av de jeg jobbet sammen med den kvelden og natta - hvor han beskriver litt tips og triks under post-produksjon og hvordan de jobbet med materiale. Nederst i posten hans er en rekke klipp fra filmen også.
Filmen kommer på DVD nå i november/desember, og skal sendes på NRK i løpet av jul/nyttår.
Dette er man stolt av å ha jobbet med![]()
Oi!
Jeg så den posten en gang jeg var der. Er medlem på den siden. Du er med på mye spennende må jeg si!
Dritbra, jeg gratulerer så mye!![]()
Stilig. Gratulerer! Jeg har ennå ikke sett Slipp Jimmy Fri, men skal nok kjøpe DVD'en (eller vente til julen)![]()
Har faktisk ikke sett den selv, men fikk griselyst når jeg fikk møte folka bak, og se hvordan de jobba i Shake og MayaGrisespennende!
Fikk det bekreftet fra hun som leder Storm Studio i dag, at DVDen kommer i slutten av november.
Bokmerker