Snakke med rådgiver?
Det skal jeg gjøre snart - for jeg går på siste året nå, og skal til høyskole til høsten.
Skal søke hver eneste interessante plass innenfor media på høyskole. Hele Norge. Ikke umulig at jeg havner hvor du går![]()
Vurderer å begynne på denne høyskolen etter førstegangstjenesten (til høsten) Digital Medieproduksjon . Virker ikke det som et bra tilbud til en som ønsker og holde på med "litt av hvert" innenfor video og filmproduksjon??? :?:
Er det forresten noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvordan jeg kan regne sammen poengene mine? Har egentlig aldri forstått/satt meg inn i det systemet/"styret" der! På forhånd takk!
Snakke med rådgiver?
Det skal jeg gjøre snart - for jeg går på siste året nå, og skal til høyskole til høsten.
Skal søke hver eneste interessante plass innenfor media på høyskole. Hele Norge. Ikke umulig at jeg havner hvor du går![]()
hva med førstegangstjeneste? sniker du deg unna?
Vet du hvordan en regner ut poeng? Eller når du eventuelt får vite det, kan du sende meg en PM eller mail om det? Er litt nysgjerrig på det der se!
Kan snakke med rådgiver ang poengene. Skjønner ikke dem sjøl heller. eller har ikke sett på dem.
Jeg slapp militæret fordi jeg hører for dårligheldige meg, hehe
Synes et år her er greit jeg, men hva man synes om militæret er jo individuelt!
At du hører dårlig er jo kanskje ikke utelukkende positivt hvis du skal jobbe med video da? :wink: Men det går nok bra! Du er vel ikke døv?
Tja, hva er grensen til å definere meg som døv?Opprinnelig postet av HenrikSolberg
Jeg kan da høre og snakke, men ikke godt nok som andre (spesielt problem med dialekter og utydelige folk som de fleste amatørfilmene)![]()
hehe.. glimrende!
Jeg vet at man får poeng om man velger det samme faget man hadde på VK1 på VK2 også. Men tror det var slik at du uansett var nødt til å velge et av det samme faget på ny, og ikke få poeng, og etter det får du to poeng for hvert fag.. wooh.. Var det forståelig :P Er litt sent nå..
Ok, jeg tar meg selv som utgangspunkt. Jeg hadde Sk, media og engelsk på VK1, så i 3. ville jeg ikke ha SK lenger fordi jeg rett og slett ikke kan fordra politikk! Dermed valgte jeg bare media, og engelsk på VK2. For det ene faget (f.eks media) får jeg dermed ikke poeng for, mens for engelsken får jeg 2 poeng for.
Det er også noe ekstra poeng hvis du har valgt matte, fysikk og kjemi.. men det kan jeg desverre ikke uttale meg om :P
God natt
ttp://www.vwv.moo.no
Jeg, for min del, har planer om å snike meg inn på Filmhøyskolen i Lillehammer. Men har blitt tipset av Henning Larsen (filmsjef v/ Kino 1) å dra til England å studere film.
Det gjelder å satse :wink:
Jeg har sterk vurdert å reise til Bergen. Noen som har peiling på hvordan det er der?
ttp://www.vwv.moo.no
Hvorfor Bergen?Opprinnelig postet av viciousvideos
Jeg bor i Bergen, og jeg kan trygt si at det regner mye (men regner ikke mye av film, eller?)
Bokmerker