*Rekker opp hånda*Opprinnelig postet av benObel
Er innom dette forumet hver dag!![]()
Rekk opp en hånd for de som er innom denne siden ofte??
Jeg synes det er synd at det er få som er aktive brukere.. :cry:
Noe av grunnen må være at folk ikke kjenner til siden.. Jeg fant denne siden helt helt tilfeldig.. Jeg tipper at det er flere hundre andre som kunne vært interessert i og henge rundt her...
Men, seriøst - jeg tror ikke det er flere enn 20-30 mann som er aktive her... Tar jeg feil...??? :roll:
*Rekker opp hånda*Opprinnelig postet av benObel
Er innom dette forumet hver dag!![]()
Med vennlig hilsen
Phex
Jeg gidder ikke rekke opp hånda når det bare er potteplantene i vinduskarmen som kan se det likevel, men jeg kan jo skrive en liten post hvor jeg viser min smale interesse.
Jah er jo nesten det, men tør jeg spørre hva som var poenget med denne posten? Adminene kan ikke slette alle brukere som ikke er aktive, det er gjort klart.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
*Rekker opp ei hand*
Det er ikkje so veldig mange som er veldig aktive her nei, det har du rett i. Det kjem no stadig nye brukare, sjølv om det er relativt få som poster noko. (Ikkje at det er eit unormalt fenomen. På Wrigleyvideo-forumet t.d., som har 5000 medlem, står 10 av medlema for 30% av innlegga...)
Eg og kom relativt tilfeldig hit, trur det var ein på forum.akam.no som linka hit.
Jeg regner med vitsen var å kunne telle hvor mange aktive brukere det er.
Jeg regner med vitsen var å kunne telle hvor mange aktive brukere det er
Ja, det var vel det..
:lol:
Steng denne tråden. Dette har da blitt diskutert opp i mente allerede.
Rakk opp handa!!
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Hm, jeg har en følelse av at dette ikke egentlig var en diskusjon, men et forsøk på å telle alle som poster under topicen. Men det er tydelig at noen ville lage en diskusjon ut av det...
Bokmerker