La meg tenke, hvor kjøper man bolter, skruer og slikt? Jo jeg har det, på jernvarehandelen. Bare pass på å få riktig diameter.
Heisann
Skulle hatt tak i et par tre kameraskruer jeg... Sånne 1/4" skruer som er på kamerastativ. Skulle gjerne hatt muttere som passet til skruene også. Noen som vet hvor i Bergen jeg kan kjøpe dette?
mvh
Aleksander 8)
La meg tenke, hvor kjøper man bolter, skruer og slikt? Jo jeg har det, på jernvarehandelen. Bare pass på å få riktig diameter.
ww.blender3d.no
Clas har det meste egentlig.
Verken Clas Ohlson eller Biltema har denne skruen. Gjengene er jo litt spesielle da.
Polarbear: Har du kjøpt slike skruer på jernvarehandelen selv? Isåfall, hvilken?
http://www.norsk-naturbokhandel.no/
Skal visstnok ha, hvis ikke må du innom en gammeldags jernvarebutikk slik som Polarbear nevner. Og hvis ikke de har, kan de garantert skaffe!
Vil ikke bestille fra nettet eller noe, lurte på om noen visste en butikk som selger det, så jeg fysisk kan gå og kjøpe skruen og mutteren. Er Jernia en " gammeldags" jernvarebutikk, vet du noe om det? Om ikke, hvilken butikk da?Opprinnelig postet av dahlskebank
Ok. takk! Ja har sett på ddmr, men finner ingen muttere der.
Så hvis jeg sier at de har det du vil ha i en butikk på Nodeland utenfor Kristiansand, så reiser du dit? Eller i Karasjokk? Jeg vet jo ikke hvor du holder til så det blir litt teit å nevne butikker... Men jeg tror de har noe i Kokstad, en butikk ved navn AS Maskin, og i Farsund, en vanlig jernvarebutikk. Om disse butikkene fortsatt har oppe vet jeg ikke, kan godt være at dem er nedlagt.Opprinnelig postet av alekstef
Jeg kjøpte skruer til å feste kamera på Steadicam hosFelleskjøpet. :roll:
Bokmerker