Viser resultater 1 til 7 av 7
    Citizen
    Medlem siden
    Sep 2007
    Svar
    1

Standard Facebook-gruppe for dere!

Heihei alle sammen!

http://www.facebook.com/group.php?gid=7003571997
    Det er nå en ny gruppe på facebook: Norsk Film på lavt nivå. Det er Facebook sitt svar på Norsk Amatørfilm Forum og bør vel være av interresse for de fleste

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Ålesund, Vatne
    Svar
    148

Hvorfor ikke bare lage en Norsk Amatørfilm Forum gruppe? Eller amatørfilm gruppe?
    Og vi er jo ikke nødvendigvis på et "lavt nivå" selv om vi ikke har store busjett på filmene våre.. Likta bare ikke namnet.. Ser at flere har reagert på akkurat det, på "The Wall"
    idet Film Productions
    www.eidetfilm.net

Commander Andyax sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Svar
    300

Joiner så fort navnet endres. Helt enig med Eidet Film.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Navnet på gruppa er teit. Norsk Film på lavt nivå er det man finner på norske kinoer, ikke det vi nye kreative filmskapere lager hjemme i hagen. Jeg har på følelsen av at du har sett for mye på noe Harald Eia-relatert, ettersom at de hadde det morsomt med å alltid legge til "lavt nivå" eller andre bortforklaringer som fikk det til å føles som om det var kult å gjøre noe skikkelig dårlig gjennomført bare fordi det var på lavt nivå.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=TgPa31-7Y2I[/ame]
    Kvalitet - på lavt nivå

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Ålesund, Vatne
    Svar
    148

Sitat Opprinnelig postet av dahlskebank
    Navnet på gruppa er teit. Norsk Film på lavt nivå er det man finner på norske kinoer, ikke det vi nye kreative filmskapere lager hjemme i hagen. Jeg har på følelsen av at du har sett for mye på noe Harald Eia-relatert, ettersom at de hadde det morsomt med å alltid legge til "lavt nivå" eller andre bortforklaringer som fikk det til å føles som om det var kult å gjøre noe skikkelig dårlig gjennomført bare fordi det var på lavt nivå.

http://www.youtube.com/watch?v=TgPa31-7Y2I
    Kvalitet - på lavt nivå
    Harald Eia på lavt nivå??:O Lavt nivå skatsjene er geniale spør du meg! Det meste av Harald Eia og gjengen er perfekt gjennomført. Harald Eia, Bård Tufte Johansen og Atle Antonsen er jo norges morsomste! Selv om mye av det de lager er enkelt og ofte uten manus
    idet Film Productions
    www.eidetfilm.net

Captain datselguf2 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Sola
    Svar
    659

http://www.facebook.com/group.php?gid=6251881716

her er en Gruppe jeg lagde nå,

Gruppe: Norsk Amatørfilmforum
    VR-V1E HDV
    HDVlight
    Røde NTG2 (Boom og Dead cat)

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Sitat Opprinnelig postet av EidetFilm
    Harald Eia på lavt nivå??:O Lavt nivå skatsjene er geniale spør du meg! Det meste av Harald Eia og gjengen er perfekt gjennomført. Harald Eia, Bård Tufte Johansen og Atle Antonsen er jo norges morsomste! Selv om mye av det de lager er enkelt og ofte uten manus
    Tror jeg forklarte meg noe dårlig her. Synes selv også at Eia og gjengen er god norsk humor. Det jeg ville frem til er at man ikke kan lage dårlig film og si "lavt nivå" som en unnskyldning for at man ikke vil lage god film. Og nå som jeg først er i gang med å poste så kan jeg også tilføye at facebookgrupper som har med film å gjøre er bortkastet og meningsløst så lenge det reklameres for disse gruppene på allerede eksisterende forum med en håndfull brukere. Det burde vært motsatt, tydeligvis ingen som skjønner dette siden det hele tiden reklameres for nye forum som det er 0 brukere i da det spammes om dem. Folket er her, skal man kaste bort tiden på å samle folk et annet sted kunne man heller bare pekt dem i retningen av dette forumet og man ville sluppet å bygge opp et nytt nettsamfunn av filmskapere for filmskapere. Det er mot sin hensikt å samle de samme folkene på et nytt sted, ettersom at man må bruke tid og krefter på å samle dem. Alle er jo allerede på et greit sted. If it doesn't work now, it won't work somewhere else...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •