Ok, så har jeg da fullført siden. Jeg er nå fornøyd med designet. Har lagt ut en tutorial av MiniMan og to artikler: en av Henrik Solberg og en av meg selv. Ber forresten om tillatelse til detta av Mini og Solberg... :P
Nå gjelder det egenlig bare å få opp noe stoff på siden. Det skal foretrekkbart være norske artikler / tutorialer, men det skader ikke med engelske heller.
De som ønsker å få en artikkel / tutorial lagt opp, kan sende meg en mail på joavorre@online.no. Denne mailen må inneholde navn eller nick, tittel på vedlegget og et word dokument samt bilder eller evt. en link til en eksisterende side hvor den ligger. En mail per artikkel / tutorial.
http://www.home.no/joakim192/film_beta/index.htm
Har også lagt til en reklameting. Har du noe du har lyst til å legge der, send en mail til nevnt mailadresse. Vil helst ha bilder som ser litt ordentlige ut, og ikke gamle mobilbilder :wink:
Media, forum og lenker er enda ikke funksjonerende. Media på grunn av home.no hotell. Dessuten er heller ikke subnavigeringen under artikler og tutorials fungerende da det ikke er noe særlig under der.
Si ifra dersom det er noen bugs, eller om det er noen browsere den ikke fungerer i. Har testet den i Internet Explorer, Opera og Firefox. Gi også gjerne tilbakemeldinger på design...
Nei, det skal den ikke. Endra litt på stylen, og nå skal det fungere greit med browsere som har 1024px i bredde og mer. Det er en av de negative sidene. Den fungerer svært dårlig for brukere under 1024, men det er det vel ikke mange som har mer?
Helt i orden for meg at du har lagt ut teksten jeg har skrevet...
Men angående bildet på førstesiden
1. For det første så er det fint om du skriver med liten tekst under logoen "kortfilm produsert av Henrik Solberg" eller noe sånt.
2. At bildet linker til http://domino.recmedia.no i stedet for den linken den linker til nå![]()
Det er nå fikset...
Bra arbeid Joakim![]()
Nja, jeg har 1024 oppløsning på skjermen men lar bare nettleseren (Opera)dekke ca 3/4 deler av skjermen fordi jeg syns det er mest ryddig(pluss at enkelte reklamer helt til høyre på noen nettsider forsvinner)Opprinnelig postet av joakim192
Tipper det er flere som gjør som meg, noe å tenke på når du designer siden. :wink:
Ellers så siden bra ut!![]()
Takk til deg KUDi.
Henriken:
Ok, skal endre litt på subnavigerinen. Har nok ikke tenkt så veldig på andre personers oppløsning når jeg designet denne. Oppdatering senere i dag..
Det gikk fortere enn jeg trodde.. Har laget en submeny som ruller ut fra siden. Forhåpentligvis funker det bedre for dere med lavere oppløsning.
Bokmerker