Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    177

Standard Filmer som bør UNNGÅS, skuffede filmer...

Finnes poster der man anbefaler filmer, men hva med skit filmer. Filmer man trodde var bra ( pga cover, anmeldelser osv, filmer som er hypa opp men som endte opp som skit.... )

Hater markedsføring alla "Tarantinos favourite from Sundance" eller

"Peter Jackson loves it"...... ouch....

De får solgt mere fordi folk tror at anerkjente regissører har noe med filmene å gjøre...

Seff er disse to herrene respekterte regissører, men dette blir helt feil å basere en film på en uttalelse... Noe som gjøres i stor grad når det gjelder filmer som er mindre kjente... hype det opp mere....
    De har solgt en del filmer på det ja....

Ok, back to topic:

- Cabin fever...(ouch, skit film, skuffet... Peter jackson likte denne..hmm)

- Dark water ( tja... fikk mye skryt i statene... men var haien så skummel... jeg spolte til slutten... de plaska bare i vannet. Hvor skummelt er det? Se heller Haisommer )

- Ringenes Herre 2 og 3 ( jepp, ble meget skuffet. Følte jeg så en film om to gay gutter på langtur... Oppskrytt... MEN Ringenes Herre, ringens brorskap.. for en film... det er den beste av de 3.... )

kommer på flere senere.. :wink:

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

*host*
    Bruk SØK nestegang!
    *host*
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •