Jeg er fra Horten og driver med filmskapingDet du sier der synes jeg hørtes fornuftig og gøy ut, at vi kunne samlet oss å drevet med film alle sammen
![]()
Er det noen på dette forumet som er fra Horten og driver med filmskaping :?:
Hadde vært artig å fått vite hvem det er. I Horten er ikke filmmiljøet noe kjempe å skryte av. Det hadde vært stilig om flere fra Hortens ungdommer kunne møtes et sted og snakket eller drevet film produksjon på en seriøs måte.
Ut i fra jeg vet er det ingen slik ordning i Horten. Vi har da en filmklubb med 15 medlemmer og under halvparten aktive , og enda færre ungdom.
I dream for a living"
-Steven Spielberg
Jeg er fra Horten og driver med filmskapingDet du sier der synes jeg hørtes fornuftig og gøy ut, at vi kunne samlet oss å drevet med film alle sammen
![]()
Satt litt å tenkte for meg selv, til jeg kom på en idè. Dette går ut på at vi fra Horten på dette forumet kunne laget et forum der vi gutta og selvfølgelig jentene fra Horten, kunne snakket om film og kanskje en gang i mellom laget film sammen. Dette er bare en idè jeg kom på, så derfor er det ikke sikkert, men jeg spør dere, ønsker dere å være med?
Jeg har selv lang erfaring som admin på forumer, så denne biten tror jeg vil gå greit.
Hva mer enn Daniel heter du? Hvilke ungdomsskole gikk du på?
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Gikk på Orerønningen. Etternavn legger jeg ikke ut her 8)
I dream for a living"
-Steven Spielberg
Beklager at jeg bryter inn... Dette virker som om noe som kommer til å dra paralleller av lokalpolitikere og deres styremøter... "Jeg vet hvordan en styrer styremøter så jeg kan godt være ordstyrer." Altså, bruke tid på å styre med ting som ikke har noe som helst med det å lage film å gjøre... Avtal tid og sted (kanskje en cafe i tilknytning til en kino?) og kom dere sammen og diskuterer film... Så kan dere bli enige om dere bare vil diskutere hverandres filmer, se filmer, eller lage filmer sammen... Mye bedre å bruke ting på slike konkrete ting enn å bruke det på å bygge opp et nettsamfunn (når dere alle allikevel er fra HortenOpprinnelig postet av BexN
)
Bare et innspill...
Skjønner ikke helt hvorfor ikke?Opprinnelig postet av Daniel
Det er jo bare smart og legge ut fult navn her, plutselig møter man andre fra forumet, eller i andre jobbrelaterte sammenhenger der faktisk at noen husker navnet ditt kan gi deg et forsprang eller lignende..
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Er egentlig helt enig med Ustabil-kim, men så er det jo dette med Nett-Vett og alt det der...Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Bokmerker