Hvor gammel er du?
jeg lurer på om noen her vet om/har gått på noen film-skoler i norge de kan anbefale, søkt no på nettet, men er usikker på hvor jeg skal søke, hadde vært fint om det var skoler som ikke krever studikompetanse siden jeg da ikke har tatt meg tid til å få dette. hadde vært flott med raske svar, siden søknadsfristen på mange skoler da er 1 mars. på forhånd takk =)
Hvor gammel er du?
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
En skole som ikke krever studiekompetanse.. Eneste jeg kan komme på må være en eller annen folkehøgskole.
Har vært mange nyttige tråder om dette før, så du burde søke på siden..
NISS i oslo trenger du ikke studiekompetanse for å komme inn på
ellers sjekk sidene til ide fagskolen i tønsberg, westerdals film og tv, og kunst og filmhøyskolen i kabelvåg blant annet...
quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
-Hunter S. Thompson
Hei du..
finnes flere filmskoler, filmskolen på lillehammer, usikker på om du trenger studiekompetanse.
men noroff instituttet, og niss er begge private og du trenger ikke studiekompetanse. De koster en del da. Men begge er statstøttet så du får låd og stipend. Niss ligger i oslo, noroff har avdelinger mange steder, bergen, oslo, tr.heim osv.. lykke til med søkingen!!
tusen takk for svarene =) jeg har ikke fått sjekka innnom de siste dagene da men, jeg er 20 år, å søkte NISS i fjor men kom ikke inn. Er over 1 mars nå da, men det gjelder vell for det meste VGS skoler. Tror jeg søker NISS i år også, både film og tv, og skuespiller utdanningen tenker jeg.
Bokmerker