Kan du forklare meg hva som skjer i videoen, før jeg ser den?
Jeg fant dette klippet på www.killsometime.com
Er dette filmtriks eller fins det faktisk folk som er så dumme?.
Advarer mot sterke scener!
http://www.killsometime.com/Video/vi...deo=Face-Stomp
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Kan du forklare meg hva som skjer i videoen, før jeg ser den?
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
det ser ut som om det ligger et lysstoffrør på fortauet. så ligger det en gutt på magen på veien også tar en annen gutt tak i armene på gutten som ligger nede å drar ham oppover så tramper han på ryggen hans så gutten smeller hodet ned i fortauet hvor lysstoffrøret ligger 8O
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Det... skjønte jeg ikke helt.... A bunny with a pancake on its head?Opprinnelig postet av jasonX
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
hmmm...kanskje det har skjedd noe feil. *sjekke*
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Jeg får da opp det riktige klippet når jeg trykker på linken jeg da men. Hmmm :roll:
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Herregud, såg ikkje ut som det var falskt... Og om det ikkje er det, so er det rein idioti.
Om eg hugser rett, so er det nesten ein gjenskaping av ein scene i American Psycho (kan ha vore ein anna film, eg er ikkje sikker).
Ganske enkelt å sparke ansiktet til ein person ned i ein fortauskant, slik at munnen treffer akkurat på kanten (noko som vil føre til mange og dyre besøk til tannlegen...).
Ikkje anbefalt kveldskos...
Det er nok rett og slett rein idioti!.
Er det mulig å bli så dumme som de folka der!.
Lurer på hva det er som får dem til å gjøre slikt ass!.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Det er ihvertfall ikke filmtriks!
For noen drittsekker ass!!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Det så sinnsykt vondt ut!!!
Hvis det bare er tull...så er de flinke med spesialeffekter ihvertfall :wink:
man who casts no shadow has no soul.
Bokmerker